اخبار لوازم خانگی

کنفرانس سالانه سامسونگ برای خاورمیانه و شمال آفریقا

چند سالی می شود که سامسونگ رویدادی سالانه تحت عنوان منا فوروم (Mena Forum) را برای معرفی جدیدترین محصولات خود در حوزه لوازم خانگی و کالاهای صوتی و تصویری برای منطقه خاور میانه و شمال آفریقا برگزار می کند. این کنفرانس خاستگاه مشخصی ندارد و بسته به تشخیص میزبان هرسال در یکی از کشورهای دنیا برپا می شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، منا فوروم امسال در یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا یعنی رُم ایتالیا برگزار شد؛ شهری که کشوری دیگر به نام واتیکان را در قلب خود جای داده و به پایتخت دو مملکت شهرت دارد.

البته در این رویداد محصول تازه ای معرفی نشد اما همانطور که اشاره کردیم تمامی کالاهای جدید سامسونگ که اخیرا به بازار عرضه شده اند یا اقلامی که به تازگی معرفی شده و قرار است به زودی وارد بازار شوند در این رویداد حضور داشتند.

محوریت اصلی مراسم امسال پلتفرم Smart Things یا اشیاء هوشمند بود که البته پیشتر در اکثر نواحی دنیا در اختیار کاربران این برند قرار دارد اما امسال اهالی خاورمیانه نیز می توانند از آن استفاده نمایند. طبق اعلام سامسونگ هم اکنون ۹۰ درصد از محصولات آن از این پلتفرم پشتیبانی می کنند اما تا سال ۲۰۲۰ این پشتیبانی به صد درصد خواهد رسید.

یکی از جذاب ترین بخش های این کنفرانس محصولات صوتی و تصویری به طور مشخص تلویزیون های این شرکت بودند که در گروه های مختلف به لحاظ کیفیت و ابعاد به نمایش درآمده بودند و البته ستاره درخشان آنها تلویزیون ۸۵ اینچی تازه سامسونگ با رزلوشن ۸K به نام Q Picture بود که به خاطر بهره گیری از الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی قادر است کیفیت محتوای ۴K را ارتقاء داده و به سطح ۸K برساند؛ در واقع آنطور که سامسونگ می گوید دیگر این محتواها نیستند که برای تلویزیون ها بهینه سازی می شوند و در مقابل تلویزیون ها هستند که خود را بهبود می دهند. ااین تلویزیون نخستین بار در جریان نمایشگاه CES 2018 معرفی شد و اینباره سامسونگ آن را با شکوه تمام به نمایش گذاشت.

تلویزیون Q Picture

تلویزیون Q Picture

گروه دیگری از تلویزیون های سامسونگ به نام The Frame یا قاب نیز در رویداد منا فوروم به نمایش در آمدند که در واقع هنردوستان را مخاطب خود قرار داده اند و تلویزیون هایی با قاب های مدرن هستند که بنا بر چیدمان منازل و سلیقه مشتریان می توان از طیف متنوع تعریف شده برای آنها گزینه ای را انتخاب کرد.

سامسونگ همچنین ساند بار جدیدی به نام NW700 Sound+  را نیز در جریان رویداد امروز خود معرفی کرد که با بهره گیری از سه حالت صدای استاندارد، فراگیر و هوشمند می‌تواند تجربه شنیداری کاربر را تغییر داده و یک سیستم سینمای خانگی پیشرفته را متناسب با نیازهای کاربر ایجاد کند.

از دیگر محصولات معرفی شده در گروه لوازم خانگی می توان به سیستم تهویه جدید شرکت کره ای به نام Wind Free اشاره کرد که سطح آن با منافذ بیشماری پوشانده شده تا هوا را به صورت یکنواخت و سطح پوشش وسیع توزیع کند و آنطور که سامسونگ گفته علاوه بر مصرف بسیار اندک انرژی می توان آن را از طریق وای فای به صورت از راه دور کنترل کرد.

محصول دیگری که برای اولین‌ بار در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی معرفی می‌شد، ماشین‌های لباسشویی کوییک‌درایو با امکان اتصال به اینترنت اشیا بود که به کاربر امکان می‌دهد تا چرخه شستشوی لباس‌های خود را از طریق دیگر دستگاه‌های متصل خود شروع یا متوقف کرده و حتی روی آن نظارت داشته باشد. ماشین‌های لباسشویی کوییک درایو همچنین مجهز به دستیار هوشمند سامسونگ هستند که با استفاده از هوش مصنوعی بهترین گزینه شستشو را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

در نهایت نیز باید اشاره کنیم که سامسونگ از اولین فروشگاه محتوای دیجیتالی خود به نام CUE نیز رونمایی کرد که برای مخاطبان این شرکت در خاورمیانه و شمال آفریقا راه اندازی شده است.

فروشگاه کیو سامسونگ در واقع کتابخانه‌ای فراگیر از موسیقی برای استریم یا دانلود است که گلچینی متنوع از هر نشریات محلی و منطقه‌ای و هزاران زنگ گوشی را در خود جای داده است.

جارو برقی های مستقل سامسونگ با قابلیت خم شدن دسته و توان ۱۵۰ وات

The Flip

اجاق مجازی

ماشین لباسشویی سامسونگ با تکنولوژی اد واش

هواسازهای سامسونگ

منبع:روزیاتو

نظر شما چیست؟