اخبار لوازم خانگی

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در اصفهان برگزار می‌شود

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اصفهان از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود و برترین برندهای فعال در این عرصه، آخرین محصولات و کالاهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اصفهان در حالی برگزار می‌شود که شرکت‌ها و برندهای صاحب‌نام لوازم خانگی، محصولات و دستاوردهای خود را در معرض بازدید و خرید مردم اصفهان قرار خواهند داد.

این نمایشگاه که تا یازدهم اسفندماه و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت، در 9 هزار و 200 مترمربع فضای کل و 5 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود که در آن 60 شرکت محصولات خود را در معرض بازدید عمومی قرار می‌دهند.

شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و نمایندگان چهار کشور آلمان، انگلیس، چین و کره جنوبی هم در نمایشگاه لوازم خانگی امسال حضور دارند که به ارائه آخرین محصولات لوازم خانگی برقی کوچک و بزرگ، لوازم صوتی و تصویری، ظروف چینی و بلور و پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌پردازند.

چینی زرین، چینی توس، بلومبرگ، مجیک، کارشر، بوریل، پاناسونیک، ال‌جی، امرسان، دوو، فریدولین، الکترواستیل، هایر، اسنوا، ایندزیت، ایران ناسیونال، بوش و سونی از جمله مطرح‌ترین برندهایی به شمار می‌روند که در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اصفهان حضور خواهند داشت.

مهم‌ترین اصل در برگزاری نمایشگاه امسال لوازم خانگی، برنامه‌ریزی و عملکرد بر اساس تقویم‌ پیشنهادی نمایشگاه بوده است. همچنین در این نمایشگاه تلاش شده بیشترین رضایت برای مشارکت کنندگان در نمایشگاه فراهم آید و در کنار آن، شرایط بسیار مطلوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد شود.

برندسازی لوازم خانگی در حوزه نمایشگاهی نیز دیگر اولویت برگزاری این نمایشگاه بوده که در کنار ایجاد تعلق خاطر میان کالا و خدمات و مصرف کننده، شرایط مطلوبی را برای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 15 تا 22 روزهای هفتم تا یازدهم اسفندماه به پل شهرستان، محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مراجعه کنند./فارس/

نظر شما چیست؟