اخبار لوازم خانگی

بهترین غذاساز های سال 2018

غذاساز برای یک کدبانوی خانه دار حکم یک دستیار همه فن حریف در آشپزخانه را دارد و با داشتن یک غذاساز درجه یک می تواند بسیاری از کارهای آشپزی را براحتی انجام دهد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش گروه ال کا تاپ پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غذاساز برای یک کدبانوی خانه دار حکم یک دستیار همه فن حریف در آشپزخانه را دارد و با داشتن یک غذاساز درجه یک می تواند بسیاری از کارهای آشپزی را براحتی انجام دهد.

 

کویسینارت مدل 11-cup

غذاساز چند کاره ی کویسینارت یکی از محصولات فوق العاده ی برند کویسینارت است که با طراحی زیبا و براق خود می تواند عملکرد متنوعی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

این محصول چند منظوره با قابلیت هایی ازجمله خردکردن انواع میوه و سبزیجات، همزن، خمیر زن، مخلوط کن و آب میوه گیری به یک دستیار تمام عیار در آشپزخانه تبدیل شده است.

به علاوه این غذاساز حرفه ای مجهز به پنل لمسی برای خاموش و یا روشن کردن دستگاه بوده و به راحتی قابل شستشو است.

 

کویسینارت مدل 14-cup

اگر به دنبال محصولی از کویسینارت هستید که از ظاهر تجملاتی به دور است و از طراحی ساده و شیک بهره برده، این یک محصول ایده آل است.

این دستگاه همه فن حریف از تنها یک دکمه برای روشن و خاموش کردن استفاده می کند و مجهز به دیسک خامه زن، خرد کن، همزن و مخلوط کن است.

بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده و از پارچ مخلوط کن آن می توان برای تهیه ی انواع نوشیدنی خوشمزه استفاده کرد.

 

همیلتون بیچ مدل 10 cups

این محصول همیلتون بیچ به فکر بودجه ی مشتریان بوده و در میان دیگر محصولات مشابه در بازار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

ویژگی که باعث شده این محصول منحصر به فرد باشد، تمیز کردن راحت آن بدون نیاز به باز کردن در پوش و استفاده از کاردک است.

لازم به ذکر است تیغه ی این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و به لطف محفظه ی بزرگ آن دیگر نیاز نیست که سبزیجات را قبل از قرار دادن در غذاساز خرد کنید.

 

مخلوط کن و غذاساز کیچن اید

اگر نیاز به یک دستگاه غذاساز را در آشپزخانه ی خود احساس می کنید و با مشکل کمبود فضا در آشپزخانه ی خود مواجه هستید و در نتیجه نمی توانید یک دستگاه جدید را به آشپزخانه ی خود اضافه کنید، این محصول به کمک شما می آید.

با استفاده از تجهیزات جانبی این مخلوط کن ایستاده می توان آن را به یک دستگاه غذاساز کاربردی تبدیل کرد.

 کاربران به کمک این قطعه می توانند انواع سبزیجات ومیوه را خرد کنند و یا آن ها را رنده کنند.

به علاوه، سیستم اگزکت اسلایس این  محصول امکان بریدن سبزیجات را در اندازه های متنوع فراهم می کند.

 

کیچن اید مدل 3.5 cups

این محصول کیچن اید با اندازه ی ریزه میزه خود مناسب برای آشپزخانه های کوچک بوده و به علاوه انتخابی ایده آل برای درست کردن سالاد و انواع سس است.

از ویژگی های متمایز این دستگاه غذاساز می توان به سیستم قطره ای آن اشاره کرد که روغن را آرام آرام به سس و یا هر مخلوط دیگری اضافه می کند.

این دستگاه جمع و جور  برای استفاده در تمامی آشپزخانه ها مناسب بوده و به علاوه طراحی آن به گونه ای است که به راحتی می توان مواد را از آن به ظرف دیگری منتقل کرد.

این دستگاه دو سرعته بوده و مجهز به کلید ایمنی نیز است.

 

کیچن اید مدل KFP0922CU 9-Cup

اگر غذاسازهای مینی بسیار کوچک هستند و یا غذاسازهای بزرگ فضای زیادی از آشپزخانه ی شما را اشغال می کنند، این محصول 9-Cup کیچن اید بهترین گزینه است.

این دستگاه مجهز به سه پارچ در سایزهای متنوع بوده که برای خرد کردن انواع سبزیجات و میوه مناسب بوده و به علاوه قابلیت تنظیم در سرعت بالا و پایین را دارد.

به علاوه، درپوش این دستگاه غذاساز به محض راه اندازی قفل شده و از ریختن مواد به بیرون جلوگیری می کند.

 

مخلوط کن 7 سرعته و غذاساز اسمارت پاور کویسینارت

بسیاری از افراد در هنگام خرید مخلوط کن و غذاساز دچار سردگمی می شوند و ممکن است با سوال های زیادی روبه رو شوند.

این محصول دوکاره ی کویسینارت پاسخ تمام سوالات مشتریان را داده و از قابلیت دو دستگاه برخوردار است.

به علاوه، بدنه ی این محصول کویسینارت از کروم بوده و ظاهری شیک به کانتر آشپزخانه ی شما می بخشد و نیز مجهز به یک صفحه تاچ پد الکترونیکی است که به راحتی با فشار یک دکمه خاموش و یا روشن می شود.

قطعات این محصول قابل جدا شدن است و می توان آن را در ظرفشویی قرار داد.

 

همیلتون بیچ مدل bébé

همان طور که از نام آن مشخص است، این دستگاه محصولی کاربردی برای مادرانی است که برای کودکان و یا نوزادان خود غذا درست می کنند.

به علاوه، با قابلیت هایی مانند خرد کردن، رنده کردن، همزن و پوره کردن برای بزرگسالان نیز کاربردی است.

از تجهیزات این دستگاه می توان به ظرف های آن اشاره کرد که قابلیت استفاده در فریزر و یا یخچال را دارد.

 

نظر شما چیست؟