سایر خبرها

بخش سوم /خانه ای تمیز تر از هر سال در نوروز 97

در بخش دوم این مطلب روش های نوینی برای تمیز کردن انواع شیشه ذکر شد و در ادامه ی مطالب گذشته قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با ترفندهای جادویی دیگر برای برق انداختن خانه آشنا کنیم.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بخش دوم این مطلب روش های نوینی برای تمیز کردن انواع شیشه ذکر شد و در ادامه ی مطالب گذشته قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با ترفندهای جادویی دیگر برای برق انداختن خانه آشنا کنیم.

با ال کا ایران همراه شوید!  

 

تمیز کردن دیوارها

تمیز کردن دیوارها از کارهای بسیار دشوار و زمان بر خانه تکانی عید است و به همین منظور روش های جدیدی برای تمیز کردن و پاک کردن انواع لکه ها معرفی شده است که در ذبل به کاربردی ترین آن ها اشاره شده است.

  • خانواده هایی که بچه کوچک دارند همواره با مشکلات نقاشی روی دیوار و خط های مداد رنگی مواجه هستند و سریع ترین راه برای پاک کردن آن ها خمیر دندان است.

 

  • لکه های مداد آرایشی یا مداد شمعی را با پنبه آغشته به روغن بچه پاک کنید.

 

  • اگر رنگ دیوار یا کاغذ دیواری قابل شستشو است محلول آب ولرم و پودر ماشین لباسشویی را با اسفنج یا یک کهنه نرم روی دیوار بکشید و با دستمال تمیز پاک کنید.

 

  • لکه های جوهر بر روی دیوارها بسیار وحشتناک به نظر می رسند اما این لکه ها را می توان به راحتی از روی دیوارها پاک کرد. برای پاک کردن این لکه ها ابتدا مقداری آب لیمو را بر روی محل مورد نظر بریزید و پس از چند دقیقه آن را دستمال بکشید. ممکن است لازم باشد تا چند بار این کار را انجام دهید.

 

  • تمیز کردن دیوارهای گچی به مراتب سخت تر از تمیز کردن دیوارهای روغنی است و اگر این کار را تنها با یک دستمال و مقداری آب انجام دهید جز بیشتر کردن لکه ها کاری از پیش نمیرود اما به عنوان یک راه مناسب میتوان مخلوط جوش شیرین و آب را برای این دیوارها پیشنهاد داد.

 

  • برای تمیز کردن دیوارهای روغنی میتوان از محلول سرکه،آمونیاک و جوش شیرین در یک ظرف آب استفاده کرد و با یک پارچه یا ابر روی آن کشید. دقت داشته باشید که از هر کدام از مواد اضافی تنها مقدار کمی در آب بریزید.

نظر شما چیست؟