اخبار لوازم خانگی

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون های ۴K فوق دقیق خود رونمایی می کند

سامسونگ سه روز دیگر میزبان رویدادی در شهر نیویورک خواهد بود تا از نسل جدید تلویزیون های ۴K خود برای سال ۲۰۱۸ رونمایی کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از اندروید هدلاینز، این تلویزیون ها در سری های ،، وتولید خواهند شد و جایگزین تلویزیون های قدیمی تر OLED خواهند شد.

تلویزیون های QLED دارای وضوح تصویری بیشتر و تنوع و شفافیت بالاتر رنگ هستند و برخی شرکت های سازنده تلویزیون از هم اکنون سرمایه گذاری برای تولید چنین تلویزیون هایی را آغاز کرده اند.

از جمله دیگر مزایای این تلویزیون ها می توان به طول عمر بسیار زیاد به علت استفاده از مواد غیرارگانیک، هوشمندی بیشتر و نمایش بی نقص رنگ و نور اشاره کرد.

سامسونگ دستیار صوتی هوشمند Bixby خود را به تلویزیون های مذکور اضافه کرده تا کنترل آنها با صدای انسان ممکن باشد. Bixby در گالکسی اس ۹ و برخی لوازم خانگی این شرکت مانند یخچال های ساخت آن هم وجود دارد.

سامسونگ به تازگی از تلویزیون ۱۴۴ اینچی خود هم در نمایشگاه سی ای اس رونمایی کرده بود. خرید تلویزیون های QLED ظرف چند ماه آینده ممکن می شود، هر چند قیمت آنها هنوز اعلام نشده است./مهر/

نظر شما چیست؟