سایر خبرها

37 میلیارد تومان قاچاق در مازندران کشف شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: 37 میلیارد تومان کالای قاچاق امسال در این استان کشف شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی پیرفلک با اشاره به افزایش 25 درصدی کشف کالای قاچاق امسال در مازندران افزود: در این مدت 2 هزار و 167 فقره پرونده قاچاق در این استان تشکیل و هزار و 770 متهم به علت عرضه و فروش کالای قاچاق دستگیر شدند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: عمده کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم خانگی، برقی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک، تلفن همراه، کالاهای دخانی و کالای بومی ماهیان خاویاری، چوب و فراورده های جنگلی بوده است.
علی پیرفلک از کشف 700 کیلو گرم ماهی خاویاری، خاویار و ماهیان غضروفی امسال خبر داد و افزود: کشف منابع آبزیان در مازندران نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته 12 برابر افزایش یافت.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با اشاره به اجرای طرح تنفس جنگل و غیر فعال شدن شرکت های بهره بردار و نیز کاهش قاچاق چوب یافت گفت: بیش از 700 متر مکعب چوب جنگلی و 100 دستگاه خودرو توقیف و بیش از 130 قاچاقچی چوب جنگلی در این استان امسال دستگیر شدند.
علی پیرفلک تلاش برای مشارکت مردم در مبارزه با قاچاق و معرفی قاچاقچیان، افزایش نظارت، کنترل بازار و تشدید نظارت های محسوس و نامحسوس را خواستار و به راه اندازی طرح سامانه جامع انبارها و شرکت های پخش در مازندران اشاره کرد و افزود: تاکنون 57 هزار واحد صنفی، مراکز نگهداری و شرکت های حمل ونقل کالا شناسایی شدند.
علی پیرفلک گفت: تاکنون 38 هزار واحد صنفی و مراکز نگهداری موادغذایی در مازندران نام نویسی کرده و هم اکنون در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

نظر شما چیست؟