اخبار لوازم خانگی

حمایت از کالای ایرانی مورد توجه مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهمترین مسائل و دغدغه‌های جامعه هدف حکم می‌کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشانی ملی به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجید صدری در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: در حوزه حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۷ به این نام مزین شد دو نکته باید تفکیک شود، نخست حمایت مدیران و مسئولان کشور از کالای ایرانی که مهمترین شاخص در تقویت تولید و ارتقاء کیفیت کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: به طور مثال در نظرسنجی اخیر یکی از مراکز معتبر نظرسنجی، درصد بالایی از جامعه ایرانی خواستار حمایت جدی مدیران از تولید ایرانی شده‌اند. این امر توجه جامعه مدیران مخابرات ایران را به مقوله حمایت از کالای ایرانی ضروری می‌سازد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: موضوع دوم حمایت قاطبه مردم از کالای ایرانی است. بدون تردید بسیاری از مهمترین مشکلات اقتصادی اجتماعی نظیر اشتغال، فقر، اعتیاد، و حتی مناسبات بین‌المللی کشور در صورتی سامان خواهد یافت که کشورمان بتواند از اقتدار مناسب و قابل قبولی در بخش تولید ملی برخوردار شود و برای جلب این حمایت، حرکت هماهنگ مدیران و مصرف‌کنندگان برای ارتقاء فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع آب نیز با توجه به وارد شدن کشور در دهه دوم خشکسالی و به ویژه کاهش ۴۰ درصدی بارش‌ها در سال اخیر، لزوم کمک به شرایط پر مخاطره سال جدید را باید در نظر داشت. عدم توجه جدی مردم به مقوله مصرف آب و نداشتن رویکردهای نوین باعث شده است که در سال ۱۳۹۷ جامعه ایرانی موضوع خشکسالی و کمبود آب را بیش از پیش لمس کند. همانگونه که وزیر محترم نیرو دوم فروردین ماه در پیامی به مناسبت روز جهانی آب از جامعه ایرانی می‌خواهد که به اهمیت آب بیندیشیم و در گذشته خود به دیده انتقاد و انصاف بنگریم.

صدری تصریح کرد: چیزی که در مقوله آب حائز اهمیت است این است که امروز آب یک مقوله درجه اول ملی است که باید مردم، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و تاثیرگذار ملی به آن توجه ویژه داشته باشند. در شرکت مخابرات ایران هم ضروری است علاوه بر در اختیار گذاشتن کمک‌های فنی و تبلیغاتی به مجموعه مدیریت آب کشور، همه مکانیزم‌های مصرف صحیح آب در ساختمان‌های متعدد مخابرات مورد توجه قرار گیرد. از همه بخش‌های تصمیم‌گیر و فرهنگ‌ساز شرکت مخابرات ایران می‌خواهم تلاش کنند و در این دو مقوله مهم، طرح‌های حمایتی موثری برای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت آماده کرده و برنامه عملیاتی مناسبی تهیه کنند./ایسنا/

نظر شما چیست؟