اخبار لوازم خانگی

دندان هایی سفید با مسواک هوشمند در کم تر از 3 ثانیه!

از زمان های بسیار دور، تمیز کردن و نیز سفید کردن دندان از دغدغه های بشر بوده است و یکی از روش های رایج مراجعه به دندانپزشک و مسواک زدن بعد از هر وعده ی غذایی به مدت 3 دقیقه است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از زمان های بسیار دور، تمیز کردن و نیز سفید کردن دندان از دغدغه های بشر بوده است و یکی از روش های رایج مراجعه به دندانپزشک و مسواک زدن بعد از هر وعده ی غذایی به مدت 3 دقیقه است.

در واقع، این یک توصیه ی مرسوم است که از کودکی شما تاکنون تغییری نکرده است و در این مطلب ما قصد داریم با معرفی مسواک هوشمند Unico، شما کاربران عزیز را با روشی نوین آشنا کنیم.

با این محصول جدید و انقلابی کاربران می توانند در کم تر از 3 ثانیه و البته بدون دخالت دست، دندان های خود را تمیز و سفید کنند.

 یه لطف طراحی جالب و منحصر به فرد این مسواک هوشمند، تمیز کردن تمامی قسمت های دهان و دندان حتی فاصله ی میان دو دندان به شکل همزمان و در یک لحظه امکان پذیر شده است.

این محصول جذاب از سیلیکون آنتی باکتریال با قابلیت انعطاف پذیری بالا ساخته شده که با انواع فرم لب و دهان سازگاری دارد.

به علاوه، این مسواک هوشمند به مقدار لازم خمیر دندان را اسپری می کند و با تمیز کردن لثه، دندان و زبان باعث می شود که کاربران در طول روز احساس خوشایندی داشته باشند.

لازم به ذکر است، استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و تنها کافی است خمیر دندان در داخل آن ریخته شود و سپس با لمس دکمه مورد نظر، دستگاه راه اندازی شده و پس از سه ثانیه به صورت خودکار خاموش می شود.

افرادی که تمایل دارند به مدت طولانی تری دندان های خود را مسواک کنند می توانند از طریق اپلیکیشن Unico اقدام به تغییر تنظیمات آن کنند.

نظر شما چیست؟