اخبار لوازم خانگی

موفقیتی بزرگ برای شرکت لوازم خانگی BSH

شرکت بزرگ تولید کننده ی لوازم خانگی و الکترونیکی BSH (بوش، زیمنس و نف) با انتشار خبر افزایش درآمد و فروش خود در تمامی بخش ها موفقیتی قابل توجه را در کارنامه ی خود به ثبت رسانید.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این کمپانی با سابقه با 60 هزار نیروی فعال خود و  ایجاد 3500 شغل جدید (1.825 شغل در اروپا) و همچنین افزایش سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه از جمله شرکت های تاثیر گذار صنعت لوازم خانگی به شمار می رود و در واقع حامل اخباری خوش برای فعالان این حوزه است.

برای هشتمین بار است که درآمد حاصل از فروش روند صعودی پیدا می کند. بنا به گزارش مالی سال 2017،  این کمپانی آلمانی که مالکیت چند برند را بر عهده دارند به فروش 13.8 میلیارد یورو دست یافت که رقم قابل توجهی بوده و بسیار سریع تر از رشد بازار جهانی است.

 فروش محصولات این شرکت آلمانی در مقایسه با سال 2016، 5.8 درصد افزایش داشته و این در حالی است که بازار جهانی لوازم خانگی درسال اخیر به طور متوسط 2 درصد افزایش را تجربه کرد.

کارستن اتنبرگ، رییس هیئت مدیره ی BSH در این خصوص عنوان کرد: “ما در مسیر درست برای دستیابی به اهداف بلند مدت خود قرار گرفته ایم و در عین حال به دنبال تحول فرهنگی و دیجیتالی BSH هستیم.”

نظر شما چیست؟