اخبار لوازم خانگی

درخواست بیمه مرکزی از شرکت‌های بیمه برای پوشش بیمه‌ای تولیدکنندگان داخلی

رئیس کل بیمه مرکزی با توجه به نامگذاری امسال، از شرکت‌های بیمه خواست در ارائه طرح‌ها و پوشش‌های جدید بیمه ای در راستای حمایت تولیدکنندگان داخلی اهتمام بیشتری ورزند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» از بیمه مرکزی، «عبدالناصر همتی» با اشاره به تقویت بخش نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه و پاسخگویی به شکایات بیمه گذاران، گفت: خوشبختانه در بخش های بین الملی رایزنی های خوبی صورت گرفته و باید برای تقویت پوشش اتکایی نیز برنامه ریزی شود.
وی ضمن قدردانی از عملکرد خوب صنعت بیمه در سال 96 ابراز امیدواری کرد که شرکت های بیمه با ارائه متنوع خدمات درخدمت جامعه باشند.
 رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال 97 را «حمایت از کالای ایرانی» اعلام کرد و به دنبال آن دولت نیز در بخشنامه ای، همه دستگاه های دولتی را از خرید کالاهای خارجی که مشابه خارجی دارند، منع کرد.
همچنین رییس جمهوری درباره «حمایت از کالای ایرانی» بر نقش مهم تولیدکنندگان کشور در تحقق و اجرای سریع تر این شعار تاکید کرد و گفت، تولیدکنندگان ابتدا باید جنس با کیفیت و با قیمت رقابتی تولید کنند؛ در آن صورت مردم نیز تعصب خود نسبت به تولید داخل را نشان داده و تولیدات با کیفیت داخلی را به نمونه های خارجی ترجیح خواهند داد.
 

نظر شما چیست؟