اخبار لوازم خانگی

بهترین و ارزان ترین چرخ گوشت های 2018 را بشناسید!

با استفاده از چرخ گوشت در خانه نه تنها می‌توانید میزان چربی گوشت را کنترل کنید، بلکه گوشت‌هایی با طعم بهتر خواهید داشت.

admin | 6 سال قبل

به گزارش گروه ال کا تاپ پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بسیاری از خانه‌ها گوشت چرخ‌کرده و سوسیس به صورت آماده و از بیرون تهیه می‌شود. تهیه‌ی این مواد غذایی در خانه، اطمینان از سالم‌بودن این موادغذایی را افزایش می‌دهد.

با استفاده از چرخ گوشت در خانه نه تنها می‌توانید میزان چربی گوشت را کنترل کنید، بلکه گوشت‌هایی با طعم بهتر خواهید داشت. گوشت‌های چرخ شده در بسته‌بندی‌های آماده به علت قرار گرفتن زیاد در هوای آزاد، تازگی و آب میان بافت خود را از دست می‌دهند اما با چرخ کردن گوشت تازه در خانه، شما غذایی با کیفیت‌تر و سالم‌تر خواهید داشت.

امروزه با توع بی نظیری از این محصولات در بازار مواجه هستیم  و در واقع از قابلیت‌های جدیدی مانند سوسییس درست کردن، کبه (گلوله‌های گوشت ) درست کردن به این دستگاه های همه کاره اضافه شده است.

در ذیل به معرفی بهترین چرخ گوشت های 2018 پرداخته شده که اتفاقا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.با ال کا ایران همراه شوید.

 

چرخ گوشت گورمیا GMG7500

چرخ گوشت ارزان

 این چرخ ‌گوشت محصولی شیک و بسیار حرفه ای است که با استفاده از سه رنده‌ی ریز، درشت و متوسط می‌توان انواع موادغذایی را رنده کرد.

اکسسوری‌های سوسیس‌ساز و کبه ساز این محصول بی نظیر  امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد را در خانه فراهم کرده است .

این چرخ گوشت در گروه خود، دستگاهی با دوام محسوب می‌شود زیرا تیغه های آن  از استیل ضدزنگ ساخته شده که برخلاف نمونه های پلاستیکی بسیار مقاوم است.

به علاوه،  بر روی چرخ گوشت گورمیا 4 کلید روشن، خاموش، حرکت معکوس و  قرار دادن در حالت نیم سرعته تعبیه شده است.

توان موتور 800 وات و قیمت زیر 200 دلار آن از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول به شمار می رود.

 

چرخ گوشت   STX اینترنشنال STX  -3000-  MFبا توان

بهترین چخ گوشت

چرخ گوشت   STX اینترنشنال STX  -3000-  MFبا توان 3000 وات دستگاهی قدرتمند و کارآمد برای چرخ کردن گوشت در اندازه های مختلف است.

قسمت بالایی آن به منظور دوام بیش تر از روکش آلومینیومی ساخته شده است.

به لطف فناوری AVI و لوله چرخ گوشت 1.8-2 اینچی به راحتی می توان قطعات بزرگ گوشت را ریز کرد.

این دستگاه به صورت سه سرعته عمل میکند و دارای 3 شبکه فولادی برای چرخ کردن انواع گوشت و مواد غذایی است که در اندازه های کوچک ، متوسط و بزرگ گوشت را رنده میکند .

تیغ های فولادی این دستگاه قابل شستشو بوده و به راحتی می توان با استفاده از دفترچه ی راهنما قطعات توربوفورس ان را تمیز کرد.

 

چرخ گوشت  LEM Product 1158

این  دستگاهی قدرتمند از  طراحی هوشمندانه‌ بهره برده که برای استفاده در خانه و یا حتی مغازهای گوشت فروشی انتخابی ایده آل است.

این چرخ‌گوشت توان بالایی داشته و در دو نوع 1000 و یا 500 وات موجود است.

چرخ گوشت  LEM Product 1158 از سه عملکرد سرعت تند، آهسته و چرخش معکوس بهره برده است که در صورت نیاز کاربران می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

 این محصول دارای 3 شبکه چرخ‌گوشت از جنس فولاد و سه اندازه ی متنوع است و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

نظر شما چیست؟