اخبار لوازم خانگی

ساندبارهای 2018 ال جی معرفی شدند

شرکت ال جی الکترونیک مجموعه گسترده ای از ساندبارهای 2018 خود را معرفی کرد که سه نسخه از این سری از دالبی اتمس پشتیبانی کرده و مجهز به کروم کست و دستیار صوتی گوگل هستند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسخه های پرچمدار SK10Y و SK9Y ساندبارهایی با سیستم صوتی 5.1.2 کانال هستند که صدایی فراگیر و فوق العاده را ارائه می دهند.

برخی از آن ها را در نمایشگاه ces 2018  به نمایش گذاشته شد و هم اکنون این غول تکنولوژی کره ی جنوبی تمامی ساندبارهای 2018 خود را از نسخه کامپکت SK1 گرفته تا مدل قدرتمند SK10Y، معرفی کرد.

در ابتدا به معرفی مدل های برجسته ی این مجموعه پرداخته ایم. نسخه های SK10Y و SK9Y اسپیکرهای 5.1.2 کانال هستند که هر دو از دالبی اتمس پشتیبانی می کنند.

ساندبار SK10Y با همکاری مشترک Meridian Audio توسعه یافته و از نسخه ی SK9Y کمی قدرتمندتر است.

نسخه های SK10Y و SK9Y با اسپیکرهای وایرلس 179 دلاری (SPK8) با توان خروجی 140W مطابقت دارند و همان طور که در تصاویر مشخص است، ساندبار SK10Y برای تلویزیون های الد 2018 و ال سی دی ال جی مورد استفاده قرار می گیرند.

به علاوه، این برند خوش نام چشم بادامی ها ساندبار SK8 را با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتمس معرفی کرد.

اگرچه نسخه ی مذکور ساندبار 2.1 کانال است اما بنا به ادعای دالبی، اتمس می تواند همه چیز را بهبود بخشیده و دو کانال صدا یا همان صدای استریو رابه سیستم صوتی چندکاناله تبدیل کند.

ساندبار دیگر ال جی مدل SK6  2.1 کانال است که از دالبی اتمس بهره برده تا اوج توانایی تکنولوژی DTS Virtual:X را نشان داده و با تولید بی‌نقص صدای سه‌ بعدی، لذت تماشای فیلم‌های سینمایی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

نسخه ی SK5R با سیستم صوتی  4.1  کانال  مجهز به دو اسپیکر وایرلس در عقب است و در حالی که مدل SK5 ساندبار 2.1 کانالی است و لازم به ذکر است که هر دو نسخه از فناوری DTS Virtual:X بهره می برند.

و آخرین مدلی که در تصویر مشاهده می کنید، ساندبار ال جی مدل SK1 با سیستم صوتی 2 کاناله است.

TV Sound Sync، سیستمی در ال جی است که امکان اتصال ساندبارها را به تلویزیون از طریق بلوتوث فراهم می کند ودر تمامی ساندبارهای ال جی وجود دارد.

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و کروم کست در نسخه ی SK6 و مدل های بالاتر آن وجود دارد و در نهایت، پشتیبانی از صدای High-res (192 or 96kHz/24bit) در ساندبار SK5 و نمونه های جدیدتر امکان پذیر است.

ساندبارهای جدید ال جی از ماه آوریل سال جاری راهی بازار خواهند شد و اطلاعاتی در خصوص بهای آن ها منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟