ال کا تاپ

بهترین مبلمان سال 2018

منزل شما تنها محصور به دیوارهایی که احاطه تان کرده اند نیست، مربوط به داخل آن است. سالن پذیرایی، غذاخوری،و اتاق های خواب شما و حتی همین میز و مبل و تخت و میز کار شما بازگوکننده شخصیت و سبک زندگی شماست.

admin | 6 سال قبل

به گزارش گروه ال کا تاپ پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، منزل شما تنها محصور به دیوارهایی که احاطه تان کرده اند نیست، مربوط به داخل آن است.

سالن پذیرایی، غذاخوری،و اتاق های خواب شما و حتی همین میز و مبل و تخت و میز کار شما بازگوکننده شخصیت و سبک زندگی شماست.

به همین منظور ما در این بخش از ال کا تاپ قصد داریم تا با معرفی بهترین مبلمان سال 2018، شما کاربران عزیز را در انتخاب محصولی ایده آل کمک کنیم.

در ویدوی ذیل لیستی از 5 مبلمان برتر سال 2018 به همراه توضیحات برای شما عزیزان فراهم شده است.با ال کاتاپ همراه شوید.

5. مبل تختخواب شو کاستر فوتون

 این مبل تخت‌خواب ‌شو امکان استفاده همزمان از یک فضا به عنوان اتاق پذیرایی و محل خواب یا اتاق کار و محل استراحت را به راحتی  فراهم می‌کند  اما به سبب جاگیر بودن آن می بایست فضای اتاق شما به اندازه ی کافی بزرگ باشد.

روکش این محصول چرم مصنوعی بوده و از طراحی پیچیده ای برخوردار است.

4.مبل 500727 کاستر هوم

این کاناپه که از طراحی مینیمالیستی بهره برده از قابلیت جدا شدن برخوردار است و به همین منظور برای استفاده در گوشه ی اتاق و یا در مرکز پذیرایی شما انتخابی ایده آل است.

ذکر این نکته ضروری است که این مبلمان به سبب حجم و اندازه ی بزرگ برای استفاده در اتاق های پذیرایی کوچک گزینه مناسبی نیست.

از دیگر قابلیت هایی که منجر شده این محصول در این لیست قرار بگبرد راحتی و حالت تختخواب شو آن است.

3. مبلمان چرم باندد 4087

صندلی های این مبل دارای پشتی متحرک هستند و راحتی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. فضایی برای قرار دادن پا و یا نوشیدنی های خود از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این مبلمان است که طراحان آن تمام تلاش خود را برای تجربه ی یک حس فوق العاده به کاربسته اند.

2.مبل چرم بلک باندد 

این محصول به سبب جنس فوق العاده و بالشتک های راحت یک شریک تمام عیار برای استراحت است.

اگر در یک خانواده ی بزرگ زندگی می کنید و  یامستقل هستید، طراحی این محصول به گونه ای است که هم برای خوابیدن و نشستن افراد مناسب است.

1.مبل چرم هوم الگانس

و در نهایت زمان معرفی شماره یک این لیست فرا رسیده است.همان طور که در تصاویر مشخص است، ظاهر این مبل بسیار لوکس بوده و در نتیجه اتاق پذیرایی شما را دوچندان می کند.

به علاوه، طراحی فنجانی آن منجر شده تا افراد به راحتی از آن استفاده کنند. این مبلمان زیبا در اندازه ی 95×95×39 موجود بوده و برای استفاده ی 5نفر مناسب است.

نظر شما چیست؟