بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه
ال کا تاپ

بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه در بازار ایران

خیلی از افراد شنبه‌ها را زیاد دوست ندارند. ولی ما در ال کا تاپ یک دلیل ویژه برای دوست داشتن شنبه‌ها داریم و آن هم این است که می‌توانیم با معرفی بهترین های جهان در صنعت لوازم خانگی با شما کاربران عزیز همراه شویم.

admin | 6 سال قبل

به گزارش گروه ال کا تاپ پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خیلی از افراد شنبه‌ها را زیاد دوست ندارند. ولی ما در ال کا تاپ یک دلیل ویژه برای دوست داشتن شنبه‌ها داریم و آن هم این است که می‌توانیم با معرفی بهترین های جهان در صنعت لوازم خانگی با شما کاربران عزیز همراه شویم. اگر به دنبال خرید لوازم آشپزخانه هستید باید سعی کنید که بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه بازار لوازم خانگی ایران را بشناسید.

این مطلب هم خواندی است:

بهترین و شیک ترین لوازم آشپزخانه در سال ۲۰۱۹+تصاویر

سامسونگ

بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه

سامسونگ یکی از غول های تکنولوژی جهان محسوب می شود و شاید بنیان گذاران آن روزی تصور نمی کردند که روزی در میان 10 برند برتر لوازم الکترونیکی جهان قرار بگیرد. اگر بخواهیم نامی کی از موفق ترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه را بر زبان بیاوریم، قطعا سامسونگ گزینه مناسبی است.

نکته قابل توجه این است که سامسونگ در قالب یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و تا اواخر دهه 1960 در حوزه های نساجی، فناوری هوافضا و ارائه خدمات بیمه فعالیت می کرده است.

بیش از 70 سال است که از فعالیت این برند محبوب می گذرد و سامسونگ با ارائه محصولاتی با کیفیت و البته شیک به یکی از پرطرفدار ترین محصولات برقی در بازار جهانی تبدیل شده است. سامسونگ در بازار جهانی توانسته سهم خوبی را به خود اختصاص دهد و روز به روز نیز در حال گسترش قلمرو فروش محصولات خود است.

بازار ایران نیز از این قائده مستثنی نیست و در بسیاری از خانه های ایرانی محصولات سامسونگ به ویژه لوازم برقی آشپزخانه به چشم می خورد.

دامنه ی فعالیت های این شرکت کره ای بسیار گسترده است که از برجسته ترین محصولات آن می توان به لوازم آشپزخانه و تلویزیون های QLED اشاره کرد.

سام سرویس تنها نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ در ایران است که از افتخارات آن می توان از تندیس دوره هفدهم حمایت از حقوق مصرف کنندگان نام برد.

ال جی

بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه

 ال جی دیگر شرکت کره ای و دیگر ابرقدرت فناوری دنیا است که نام آن همواره در میان برندهای برتر لوازم برقی و خانه خوش می درخشد و به علاوه لقب دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در جهان را یدک می کشد.

ال جی و سامسونگ به سبب استفاده از فناوری های نوین و مدرن از شرکت های پیشرو در صنعت لوازم خانگی بوده اند و از رقبای دیرینه محسوب می شوند.

اما این دو برند کره ای جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کرده اند و تولید محصولاتی با کیفیت، زیبا و البته با کارایی بالا عامل اصلی این موفقیت است.

شرکت گلدیران نماینده رسمی ال جی در ایران است و اخیرا با عرضه محصولات مدرن سری سیگنچر ال جی در ایران، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

بوش

بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه

بوش، برند محبوب اروپایی که با شعار کیفیت، اطمینان و دقت عجین شده و از پرچمداران محصولات آشپزخانه در بازار ایران و جهان است.

ذکر این نکته ضروری است که تمام لوازم خانگی بوش در سرتاسر دنیا با توجه به بالاترین استانداردهای کیفیت زیر نظر متخصصان آلمانی ساخته می شود.

رضایتمندی بالای مشتریان ایرانی از محصولات بوش منجر شده تا این برند آلمانی همواره از انتخاب های ایده آل برای خرید جهیزیه باشد.

از جدید ترین محصولات بوش می توان به لباسشویی های اکتیو اکسیژن اشاره کرد که انقلابی بزرگ در این حوزه شمرده می شود و 99.99%* جرم ها و باکتری را بدون افزدون مواد شیمیایی از بین می برد.

بکو

بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه

این برند دوست داشتنی و مردمی فعالیت خود را  درسال 1954 با سرمایه گذاری در زمینه تولید گوجه فرنگی و غذاهای آماده آغاز کرد و اما به دلیل شرایط آن زمان نتوانست تجارت خود را گسترش دهد اما با شروع فعالیت هایش در عرصه لوازم خانگی موفقیت های این برند ترک حاصل شد.

شرکت بکو افتخارات زیادی را در کارنامه ی خود ثبت کرده که می توان به عنوان های اولین برند پرفروش یخچال در اروپای غربی و جایزه ستاره انرژی در سال 2018 اشاره کرد.

در حال حاضر بکو یکی از حامیان اصلی باشگاه بارسلونا است و امیدوار است که در کنار بارسلونا فصل های موفقی را در آینده رقم بزند.

شرکت بهستان تجارت ارس نمایندگی رسمی بکو در ایران است که با عرضه محصولاتی مناسب با سلایق بازار ایران و قیمت مناسب توجه بسیاری از مشتریان را در سال های اخیر به خود جلب کرده است.

دوو الکترونیک

بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه

این برند تولید کننده ی لوازم خانگی در فلسفه طراحی محصولات خود فناوری نوین و دوستی با محیط زیست را در الویت قرار داده است.

دوو الکترونیک در سال 1971 در کره تاسیس شد و پس از سامسونگ و ال جی از بزرگترین تولید کننده ی لوازم برقی در کره است.

عوامل بسیاری منجر شده تا نام این شرکت در لیست برترین های بازار ایران قرار بگیرد که از مهم ترین آن ها می توان به تولید محصولاتی کارامد و با دوام اشاره کرد.

نظر شما چیست؟