جالب و خواندنی

دوست داشتنی ترین لوازم خانگی دنیا را بیشتر بشناسید!/بخش اول

در اینجا برای شما 4 محصول خانگی با ظاهر و کابردی متمایز را به نمایش گذاشته‌ایم، لوازمی که اگر در هر خانه‌ای قرار بگیرند، نگاه‌های بسیاری را به سمت خودشان خیره خواهد ساخت!

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محصولات خانگی از آن دست لوازمی است که تقریبا زندگی بدون آن ها ممکن نیست اما به دلیل شباهت با یکدیگر شاید به اندازه کافی جلب توجه نکند.

در اینجا برای شما 5 محصول خانگی  با ظاهر و کابردی متمایز را به نمایش گذاشته‌ایم، لوازمی که اگر در هر خانه‌ای قرار بگیرند، نگاه‌های بسیاری را به سمت خودشان خیره خواهد ساخت!

توستر با شابلون های بامزه

یک صبحانه ی دلچسب در کنار خانواده همواره لذت بخش است اما این توستر به دنبال لذت بخش تر کردن آن است و به همین منظور کاربران می توانند با استفاده از شابلون های متنوع، نان های تست زیباتری داشته باشند.

کارخانه ی مینی دونات

دونات یک شیرینی پرطرفدار و خوشمزه است اما دونات های این دستگاه درست می کند با سایر نمونه های موجود در بازار متفاوت است.

 کاربران می توانند با این دستگاه جالب دونات ها رادر سایزهای بسیار کوچک آماده کرده و برای تزیین غذا و یا مهمانی ها استفاده کنند.

سیور هرب پریپارا

استفاده از سبزیجات تازه علاوه بر نقش مهمی که در سلامتی افراد دارد، غذا را نیز خوشمزه می کند.

به لطف این محصول جذاب، سبزی ها تا سه هفته بدون تغییر طعم آن در یخچال تازه می ماند.

اجاق برو آفتاب

بسیاری از افرادتمایل دارند که در فضای بیرون از خانه آشپزی کنند و یا غذای خود را در حیاط خانه میل کنند اما مشکلاتی مانند عدم وجود برق و یا گاز وجود دارد.

این محصول پخت و پز این مشکل را حل کرده و به لطف پنل خورشیدی خود می تواند در مدت کم تر از 20 دقیقه به دمای 550 درجه فارنهایت برسد و غذا را بپزد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟