اخبار لوازم خانگی

فرمانروایی سامسونگ در صدر بازار لوازم خانگی آمریکا

بررسی وضعیت شرکت ها در بازارهای بنیادی یکی از مهم ترین عواملی است که می توان درباره آن برند و موفقیت راهبردهایش صحبت کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بررسی وضعیت شرکت ها در بازارهای بنیادی یکی از مهم ترین عواملی است که می توان درباره آن برند و موفقیت راهبردهایش صحبت کرد.

بازار آمریکا یکی از بازارهای مهم برای تولیدکننده های لوازم خانگی محسوب می شود و تلاش برای تصاحب آن بسیار سخت است.

سامسونگ الکترونیک برای هشتمین سه ماهه متوالی بیش ترین سهام بازار لوازم خانگی آمریکا را به خود اختصاص داد.

بنا به گزارشات منتشر شده، سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری 19.6 درصد از این بازار بزرگ را از آن خود کرده است.

این غول تکنولوژی اعلام کرد که ماشین لباسشویی های سامسونگ در سه ماه نخست سال 2018 با کسب 20.6 درصد از سهام بازار آمریکا، در صدر لیست فروش قرار گرفته اند.

تولید کننده لوازم خانگی کره ای سامسونگ علت اصلی فروش بالا ماشین لباسشویی های خود را در بازار آمریکا، راه اندازی خط تولید جدید در این کشور عنوان کرد.

لازم به ذکر است  در سال اخیر، شرکت ویرپول آمریکا که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، علیه دو شرکت سامسونگ و ال جی که رقبای شرکت ویرپول در عرصه تولید لوازم خانگی محسوب می شوند شکایت کرده بود و از کمیسیون تجارت خارجی آمریکا و دولت این کشور درخواست کرده بود واردات محصولات این دو برند را محدود نمایند.

 و در ادامه، اعضای کمیسیون تجارت خارجی آمریکا با اکثریت قاطع آرا به صدمه تولیدکنندگان داخلی از واردات گسترده ماشین لباسشویی و ضرورت محدود نمودن واردات این محصول رأی داده اند.

به لطف عرضه نسخه های پریمیوم، یخچال فریزرهای این برند چشم بادامی 22.3 درصد از سهم بازار را در سه ماهه نخست سال جاری از آن خود کرد که در این میان یخچال های فرنچ سامسونگ با کسب 30.4 درصد برای 35 امین سه ماهه متوالی نقش اصلی را ایفا می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟