سایر خبرها

بخش ششم/در حفظ و نگهداری لوازم خانگی خود کوشا باشید!

لوازم خانگی به منظور راحت کردن زندگی بشر اختراع شدند و ما در قبال این کمک بزرگ آنها فقط می توانیم از آنها نگهداری دقیقی انجام بدهیم تا هم بهترین استفاده رو ببریم و هم موجب افزایش طول عمر آنها شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این مطلب همراه ال کا ایران باشید تا با هم به نکاتی بپردازیم که با رعایت کردن آن ها می توانید سال های سال از این محصولات بدون هرگونه خرابی استفاده کنید.

مراقبت از اتو لباس

برای پر کردن مخزن آب اتو همیشه تا حد مجاز آن اقدام کنید و هرگز آب بیشتری در مخزن آن نریزید.

برای جلوگیری از جمع شدن رسوبات آب در منافذ اتو دست کم، ماهی یک بار مخزن اتو را از مخلوط آب و سرکه پر کنید و چند بار از دکمه اسپری اتو استفاده کنید.

برای بستن سیم به دور اتو همیشه صبر کنید تا دستگاه به طور کامل خنک شود. گرمای اتو ممکن است موجب آسیب دیدن سیم های دستگاه شود.

برای بستن سیم به دور اتو همیشه صبر کنید تا دستگاه به طور کامل خنک شود. گرمای اتو ممکن است موجب آسیب دیدن سیم های دستگاه شود.

نگهداری از وسایل چوبی

برای پیشگیری از صدمه دیدن چوب بهتر است درجه حرارت محیط را کم‌کم اضافه کنید تا ظرف یک هفته به تدریج به درجه مطلوب برسد.
مهم‌تر اینکه رطوبت محیط را زیاد کنید، به این شکل که یک ظرف آب جوش روی رادیاتور یا بخاری بگذارید تا بخار آن در فضا پراکنده شود و هوا را مرطوب کند.

پارافین، خراش های چوب را می پوشاند و فقط کافیست سالی 2 بار این کار را انجام دهید تا چوب هایتان همیشه تازه و زیبا بمانند.

لوازم چوبی را از تابش مستقیم نور خورشید دور کنید. آفتاب موجب خشک شدن چوب می شود.

سوسک و موریانه همیشه جاهای کثیف و خلوت را برای تخم گذاشتن انتخاب می‌کنند. مثلا در درز چوب‌ها احتمال زندگی و تکثیر این حشرات بسیار زیاد است. در نتیجه شما برای از نابود کردن این جانوران موذی باید به نظافت و گردگیری لوازم چوبی منزل خود عادت کنید. بعد از تکاندن گرد‌و‌غبار، دستمالی را به آب و مایع شوینده آغشته کنید و چوب‌ها را با آن تمیز کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟