اخبار لوازم خانگی

هر آنچه باید از یخچال و فریزر ROSSO2 بدانید

سامسونگ یک شرکت کره ای و چند ملیتی می باشد که در سال 1938 توسط لی بیونگ چول تاسیس شد، این شرکت دراوایل قالب بازرگانی داشت، طی گذشت 3 دهه سامسونگ اهداف خود را گسترش داد که در حوزه های فناوری، هوافضا،نساجی،ارائه خدمات بیمه،مبادلات اوراق بهادر و خرده فروشی شروع به فعالیت کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ  یک شرکت کره ای و چند ملیتی می باشد که در سال 1938 توسط لی بیونگ چول تاسیس شد، این شرکت دراوایل قالب بازرگانی داشت، طی گذشت 3 دهه سامسونگ اهداف خود را گسترش داد که در حوزه های فناوری، هوافضا،نساجی،ارائه خدمات بیمه،مبادلات اوراق بهادر و خرده فروشی شروع به فعالیت کرد.در سال 1987 بنیان گذار سامسونگ لی بیونگ چول در گذشت که در پی آن پسرش امور اداره سامسونگ را بر عهده گرفت. وی بعد یک سال برنامه توسعه دوم سامسونگ را در شرکت به راه انداخت این برنامه متشکل از ساختار کسب کار قدیمی و تبدیل شدن به یکی از پنج شرکت برتر الکترونیکی و یکی از شرکت های چند ملیتی در کلاس جهانی بود. و در حال حاضر این شرکت در سال 2017 ششمین برند قدرتمند در رتبه بندی جهانی شناخته شده است.

 این برند در بازار ایران فعالیت های زیادی دارد.و نمایندگی خود در ایران را به عهده شرکت سام سرویس گذاشته است. سام سرویس فعالیت خود در ایران را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات به خریداران سامسونگ آغاز کرد.

به همین بهانه  نگاهی تخصصی خواهیم داشت به یکی از محصولات این برند که در بازار لوازم خانگی ایران نیز موجود است.

 

یخچال ساید بای ساید مدل: ROSSO2

-در طراحی این محصول که از استیل زد خش و زد زنگ ساخته شده، جزئیات بیشتری مورد توجه قرار گرفته است. وجود لامپ های LED در این یخچال علاوه بر کاهش مصرف انرژی، موجب روشنایی مناسب تری در فضای داخلی آن شده است. در ROSSO2 محفظه ها طوری طراحی شده اند که نهایت فضای ممکن را در اختیار کاربر قرار داده است.

-از میان فناوری های به کار رفته در این محصول می توان به کمپرسور اینورتر اشاره کرد که نه تنها نسبت به مدل های قدیمی تر طول عمر بیشتری دارد بلکه صدای کمتر و مصرف انرژی بسیار پایین تری نیز دارد. یکی دیگر از قابلیت های این یخچال تحت عنوان COOL SELECT ONE  یا محفظه ی یخچال در یخچال شناخته می شود و این امکان را فراهم می سازد تا هنگام نگهداری مواد غذایی دلخواه در آن یکی از حالات سرمایشی متناسب را انتخاب کنید.

-این مدل به یک آبسرد کن زیبا و مدرن  روی درب فریزر مجهز است و با قراردادن یک اهرم داخلی، برداشتن آب سرد حتی با استفاده از یک دست را برای کاربرامکان پذیر می کند. در قسمت بالایی آبسرد کن یک صفحه دیجیتالی قرارگرفته  که از طریق آن می توان درجه دما و تنظیمات این ساید را زیر نظر قرار داد.

-در یخچال ROSSO2 از سیستم خنک کننده دوگانه مضاف TWIN COOLING PLUS  استفاده شده است که از دو جریان هوای مجزا و با کنترل دقیق دما مقدار رطوبت دستگاه را هم دریخچال و هم در فریزر در سطوح بهینه تنظیم می کند.  این ویژگی از سوختگی ناشی از انجماد FREEZER BURN جلوگیری کرده و باعث می شود بوی ناشی از مواد غذایی در یخچال پخش نگردد.

-روی درب یخچال قسمت بار طراحی شده است که به بار خانگی WIDE HOME BAR معروف هستند.  بارها بدون اینکه نیاز به باز بسته کردن یک یا چند بار درب یخچال باشد، امکان دسترسی راحت به نوشیدنی ها را برای کاربران فراهم آورده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد و بخاطر باز نشدن بیش از حد درب یخچال، هوای درون آن حفظ  شده و مصرف برق یخچال را تا 40% کاهش می دهد.  در این مدل از ساید اندازه  بارها  نسبت به مدل های قبل 15 میلیمتر عریض تر و جا دارتر شده است.

– از نقاط قوت این ساید می توان به: سيستم خنک کننده‌ي دوگانه  Twin Cooling و سيستم تصفيه آب با فيلتراسيون 3 مرحله‌اي  و فيلتر بهداشتي Hygiene Freshو امکان فضاي داخلي بيشتر Space Max اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟