اخبار لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی های 2018 ال جی هوشمند می شوند!

هوشمند سازی لوازم خانگی بزرگ از موضوعات مورد توجه این روزهای بازار لوازم خانگی است و بسیاری از شرکت های سازنده لوازم خانگی به دنبال عرضه محصولات هوشمند و با قابلیت اتصال هستند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هوشمند سازی لوازم خانگی بزرگ از موضوعات مورد توجه این روزهای بازار لوازم خانگی است و بسیاری از شرکت های سازنده لوازم خانگی به دنبال عرضه محصولات هوشمند و با قابلیت اتصال هستند.

سازنده کره ای ال جی از جمله برندهایی است که فعالیت گسترده ای در این بخش داشته و اخیر از عرضه ظرفشویی های مدل 2018 با قابلیت اتصال به وای فای و پشتیبانی از اپلیکیشن ThinQ این شرکت خبر داده است.

به لطف این اپلیکیشن ال جی، امکان دسترسی به تنظیمات، روشن و یا خاموش شدن ماشین ظرفشویی برای کاربران فراهم شده و به علاوه مصرف کنندکان می توانند ماشین ظرفشویی خود را از طریق دستیارهای صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت کنترل کنند.

ذکر این نکته ضروری است که دستیارهای صوتی با همکاری اسپیکرهای هوشمند مانند گوگل هوم و یا آمازون اکو کار می کنند و کنترل ماشین ظرفشویی از طریق فرمان های صوتی بدون کمک این اسپیکر ها ممکن نیست.

تکنولوژی کلیدی دیگری که در این ظرف‌شویی به کار رفته است QuadWash نام دارد. این تکنولوژی از چهار بازوی اسپری‌کننده استفاده می‌کند؛ این بازو‌های چند حرکته، به جلو حرکت می‌کنند، می‌چرخند و با پاشش آب از دو جهت ظروف، آن‌ها را از تمام زوایا می‌شویند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟