دکوراسیون منزل

هر آنچه باید از گل آرایی منزل بدانید

از یک گلدانی که چوبی که با چوب درخت درست شده است استفاده کنید و حرف اول اسم همسرتان را روی آن کنده کاری کنید و داخل آن گلهای زیبایی بگذارید و به او تقدیم کنید.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از یک گلدانی که چوبی که با چوب درخت درست شده است استفاده کنید و حرف اول اسم همسرتان را روی آن کنده کاری کنید و داخل آن گلهای زیبایی بگذارید و به او تقدیم کنید.

میخک مخروطی

با استفاده ازکاغذ برش هایی به شکل مخروط یا اصطلاحا قیف مانند درآورید و گل های میخک را داخل آنها بگذارید اما توجه داشته باشید که تمام ساقه ی گل در آن قرار بگیرد و فقط خود گل بیرون آن باشد.

گلدانی از جعبه شکلات
یک دسته گل رز صورتی رنگ و مقداری شاخ و برگ سبز رنگ و در میان آنها نیلوفرهای پیچیده ای را قرار داده ایم و در نهایت این دسته گل زیبا را در یک جعبه شکلات خالی گذاشته ایم. توجه داشته باشید از جعبه شکلاتی زیبا برای این کار استفاده کنید و اگر نوشته ای روی این جعبه وجود دارد که می خواهید معلوم نباشد روی آن یک کاغذ رنگی چسبانده و می توانید یک نوشته ی زیبا هم روی آن بنویسید.

قرار دادن آب نبات های رنگی در میان گل ها
در میان یک دسته گل لاله و نیلوفرهای به هم پیچیده تعدادی آب نبات های قلبی شکل قرار دهید. برای قرار دادن این ها از یک سیم فلزی استفاده کنید و آب نبات ها را به آن وصل کرده و در نهایت این شاخه فلزی را در میان شاخه های گل قرار دهید.

حلقه گلی به شکل قلب
نه تنها یک دسته گل بزرگ ، بلکه حلقه گلی زیبا به شکل قلب می تواند بهترین هدیه برای انتقال پیامی به همسرتان باشد، ترجیحا بهتر است از گل های رز قرمز و صورتی استفاده کنید. برای این کار باید ساقه بلند هر گل کوتاه شود تا بتوانید با آنها یک حلقه گل زیبا درست کنید .

ایده ای جذاب
با کمک شمع و گل ، می توانید درخشندگی و زیبایی خاصی به میز شام خود دهید. هر کدام از شمع ها را در یک کاسه کم عمق گذاشته و مقداری آب داخل کاسه بریزید وشکوفه های گل نرگس ( یا سایر گل ها ) را از ساقه جدا کرده واطراف شمع را پر از این گل ها بکنید.

قلب شناور
گل ها می توانند با آدمی حرف بزنند و آنها به وضوح می توانند از احساسات هر کسی سخن بگویند و هنگامی که شما گلی زیبا را به کسی هدیه می کنید در واقع توانسته اید هزاران سخن زیبا به او منتقل کنید. در اینجا شکوفه های زیبا ، را در داخل کاسه آبی به صورت شناور قرار دهید و برای این کار می توانید از شکوفه های گل سنبل یا گل میخک استفاده کنید.

گلدانی قرمز رنگ
گلدان گلی عاشقانه و رمانتیک از گل های رز زیبا و مقدار زیادی شکلات های ریز و شیرین قرمز رنگ درست کرده ایم .گلدانی به این شکل که کاملا قرمز رنگ و جذاب و درعین حال شیرین می باشد می تواند به راحتی از احساسات شما سخن بگوید.

گلدانی از گل میخک
تقدیم گل در هر سنی ، می تواند منتقل کننده ی پیام های عاشقانه ای از طرف شما به عزیزانتان باشد. درون گلدانی شیشه ای آب نبات های رنگی ریز و کوچک می ریزیم و داخل آنها شاخه گل هایی زیبا از گل های رز قرارمی دهیم و به این ترتیب یک ایده ای جدید و مدرن را طراحی کرده ایم .

تاج گلی زیبا
هیچ چیز برای نشان دادن ماهیت دوست داشتن بهتر از یک تاج گل قلبی شکل یا قرار گرفتن مجموعه ای از گلها در کنار هم به شکل قلب نمی باشد. گلهای قلبی شکل به راحتی می توانند یک عشق عاشقانه را به عزیزان تان منتقل کنند.

چسباندن گل بر روی کارت تبریک
یک تکه کارت در سایز متوسط ببرید و روی آن اسم میهمانان خود را نوشته و گل رز یا هر نوع گل خوش بویی را روی آن بچسبانید. نکته مهم آن است که ساقه گل را کاملا ببرید و فقط شکوفه گل را روی کارت بچسبانید. و در پایان مهمانی هر کدام از مهمانان هم می توانند آن را با خودشان ببرند.

کنار هم گذاستن گل ها به شکل قلب روی میز شام
در اینجا گل های ریز و کوچک را در قالب یک قلب درآورده ام. به این ترتیب که چند جا تخم مرغی را به شکل قلب در کنار هم قرار داده ایم و بعد داخل هر کدام را با گل های گوچک پر کرده ایم و در نهایت حلقه ای از گل های زیبا به شکل قلب درست کرده ایم و در پایان میهمانی هر کدام از این ظرف های کوچک گل را تقدیم مهمانان خود می کنیم.

گل های رز در یک جعبه روبان زده
تعداد زیادی گل رز قرمز و صورتی را در یک جعبه کادوی کاغذی که دور تا دور آن را هم روبان بسته اید قرار دهید.

رزهای کوتاه و بلند
گل های رز کوتاه و بلند و در رنگ های متفاوت را در میان ده ها گلدان بلند و باریک به صورتی مرتب قرار دهید، تا هر شاخه گل بتواند زیبایی خود را کاملا نشان دهد. برای این کار باید ساقه ی بعضی گل ها را در اندازه های مختلف کوتاه کرد و بعضی از آنها را هم در همان حال بگذارید .

رشته نوارهایی از گل میخک
در اینجا یک فضای زیبا و رمانتیک را در جایی که میز شام قرار گرفته است به وجود می آوریم. رشته هایی آویزی از گل های میخک ریز درست کرده و آنها را به لوستری که در مرکز میز غذاخوری وجود دارد آویزان می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟