دکوراسیون منزل

از چه کاغذ دیواری برای اتاق کودک استفاده کنیم؟

به عنوان یه پدر و مادر جدید فکرها و برنامه های زیادی برای طراحی اتاق کودک توی ذهنتون دارین که دوست دارین اونها رو برای فرزندتون انجام بدین. طراحی اتاق نوزاد و تزیین اون علاوه بر اینکه بسیار سرگرم کننده و جذابه گاهی باعث خستگی و سردرگمی والدین میشه، زیرا اونها لوازم زیادی رو در رنگ ها و تم های مختلف خریداری کرده اند و حالا باید اونها رو در کنار هم چیدمان

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اتاق کودک اولین قلمرو خصوصی کودک محسوب میشه و بر روحیات و خلق و خوی او تاثیرگذاره. زمانی که والدین برای طراحی اتاق کودک، فرزندشون رو مشارکت میدن باعث میشن کودک به اتاقش علاقه ی بیشتری پیدا کنه و وقت بیشتری رو در اتاق صرف کنه. معمولا بچه ها عاشق چیرای شگفت انگیزن و یه اتاق شاد برای اونها فضاییست که تزئینات بیشتری داشته باشه و امکان خیال پردازی بیشتر رو به اونها بده. شما هم بهتره قبل از هرکاری علایق فرزندتون رو بشناسین و برای طراحی اتاقش اونها رو در اولویت قرار بدین همچنین از فاکتورهایی که در ادامه براتون توضیح میدم هم بهره مند بشین.به عنوان یه پدر و مادر جدید فکرها و برنامه های زیادی برای طراحی اتاق کودک توی ذهنتون دارین که دوست دارین اونها رو برای فرزندتون انجام بدین. طراحی اتاق نوزاد و تزیین اون علاوه بر اینکه بسیار سرگرم کننده و جذابه گاهی باعث خستگی و سردرگمی والدین میشه، زیرا اونها لوازم زیادی رو در رنگ ها و تم های مختلف خریداری کرده اند و حالا باید اونها رو در کنار هم چیدمان کنند. انتخاب یه کاغذ دیواری مناسب از بین گزینه های فراوانی که در بازار موجوده کار دشواریه که سعی میکنم در این مطلب بهترین نمونه ها رو بهتون معرفی کنم تا انتخاب راحت تری داشته باشین.

انتخاب رنگ های هیجان انگیز برای اتاق کودک

یکی از فاکتورهای داشتن اتاق شاد انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خوابه. رنگ های شاد باعث روشن تر نشون دادن اتاق خواب میشن و تاثیر بهتری بر روحیه ی بچه ها دارن. میتونین رنگ های مورد علاقه ی فرزندتون رو شناسایی کنین و از اون ها به عنوان رنگ فرش، دیوارها و اکسسوری ها بهره ببرین.

 

چه طرحی برای کاغذ دیواری اتاق دخترونه مناسبتره؟

مطمئنا اولین انتخاب برای یه اتاق دخترونه رنگ صورتیه که بهتره از سایه های روشن تر اون استفاده بشه تا خسته کننده نباشه. شما میتونین از یه کاغذ دیواری با رنگ زمینه ی صورتی که دارای طرح های مختلفه استفاده کنین تا اتاقی زیبا و شاد رو به وجود بیارین.

 

طراحی دنج برای ایجاد آرامش در کودکان

بسیاری از کودکان رویای داشتن اتاقی دنج، راحت و کمی متفاوت رو دارن. رنگ های سفید، صورتی و آبی از بهترین انتخاب ها برای ترکیب باهم هستن. شما به کمک این رنگ ها و با استفاده از لوازم جانبی از قبیل عروسک ها و اسباب بازی ها میتونین یه اتاق آروم رو به وجود بیارین.

 

اتاق خواب با دیزاین خنثی برای دختران و پسران

نظر بچه ها نسبت به رنگ ها و لوازم به زودی تغییر میکنه و ممکنه از دکوراسیون اتاقشون خسته بشن. یکی از بهترین کارها اینه که شما بدون در نظر گرفتن جنسیت فرزندتون اتاقی رو طراحی کنین که هم دخترونه باشه و هم پسرونه. قرار دادن تخت خواب در مقابل پنجره به احساس آرامش کودک کمک میکنه.

 

برچسب های دیواری برای ایجاد یه اتاق شاد کودکانه

برچسب های دیواری، ریسه های آویزی و شلف هایی که به شکل های مختلف در دکوراسیون اتاق کودکان استفاده میشه از بهترین و ساده ترین تزئینات برای اتاق بچه هاست که با طرح ها و رنگ های زیباشون فضایی شاد رو به وجود میارن.

 

عروسک ها و اکسسوری های جذاب برای تزئین اتاق کودک

تابلوهای زیبا، عروسک ها و اسباب بازی های مورد علاقه ی فرزندتون رو برای تزئین اتاقش استفاده کنین. با نصب شلف ها و آویز کردن عروسک ها در کنار تخت خواب یا روی دیوارها میتونین این کارو انجام بدین. میز و صندلی های کوچیک هم گزینه های مناسبی برای استفاده در اتاق کودکه و حس راحتی رو به بچه ها میده.

 

کاغذ دیواری با طرح های آبرنگی و زیبا برای اتاق نوزاد

اگه به دنبال یه الگوی ملایم و لطیف برای اتاق فرزندتون هستین کاغذ دیواری با طرح های آبرنگی بهترین انتخاب هستن. دیوارهای آبرنگی طرح چشم نوازی رو به اتاق میدن و باعث آرامش میشن.

 

 

کاغذ دیواری با طرح های جذاب و کودکانه

شما میتونین از هر طرح و رنگی برای طراحی دیوار اتاق فرزندتون استفاده کنین و به این نکته توجه کنید که اولویت اول روحیه و سلیقه ی شماست. از پرکاربردترین طرح ها برای کاغذ دیواری اتاق کودک طرح ابر، فرشته، آسمون پر از ستاره و پرندست./دونفره/

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟