اخبار لوازم خانگی

چشم انداز لوازم خانگی سامسونگ با توسعه اینترنت اشیا و بیکسبی

شرکت سامسونگ پیش از این از مجهز کردن تمامی لوازم خانگی خود به دستیار صوتی بیکسبی و توسعه اینترنت اشیا در محصولات خود خبر داده بود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ پیش از این از مجهز کردن تمامی لوازم خانگی خود به دستیار صوتی بیکسبی و توسعه اینترنت اشیا در محصولات خود خبر داده بود.

دستیار صوتی سامسونگ امکان کنترل تمامی لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی، تلویزیون و حتی خنک کننده هوا را به وجود آورده است.

 بنا به گزارشات منتشر شده، بیکسبی 2 با گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ در اواخر جولای معرفی خواهد شد.

به علاوه، این غول تکنولوژی کره جنوبی برنامه های خود را در خصوص پشتیبانی ربات جاروبرقی ها و ماکروفر از دستیار صوتی بیکسبی منتشر کرده بود.

بیکسبی می تواند هوش بیشتری را به دستگاههای سامسونگ متصل به پلتفرم اینترنت اشیا اضافه کند. اضافه کردن ویژگی پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی به لوازم خانگی سامسونگ، نه تنها استفاده از آنها را راحت تر می کند بلکه این امکان را برای کاربر فراهم می کن دتا از طریق صحبت کردن با بیکسبی به دستگاه دستور دهد.

سامسونگ امیدوار است، تمامی کاربران آن با اکوسیستم اینترنت اشیا بتوانند از بیکسبی برای کنترل محصولات خانگی استفاده کنند.

تاکنون سامسونگ اطلاعاتی مبنی بر استفاده از دستیار صوتی بیکسبی در محصولاتی با رنج قیمت های مختلف منتشر نکرده است.

این دستیار صوتی چشم بادامی ها با نسخه های مشابه موجود در بازار از جمله آمازون اکو و گوگل هوم رقابت می کند و عرضه با قیمت های پایین تر می تواند منجر به موفقیت بیکسبیی در این رقابت شود.

پیش از این، سامسونگ آمادگی خود را برای همکاری با سایر شرکت ها به منظور توسعه قابلیت های بیکسبی اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟