اخبار لوازم خانگی

تاثیرات محصولات هوشمند بر بازار لوازم خانگی

وضعیت بازار لوازم خانگی طی دهه های اخیر در شرایط ثابتی قرار داشته و اما در سال گذشته، فروش لوازم خانگی بزرگ از 3 به 4 درصد رشد داشته است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  وضعیت بازار لوازم خانگی طی دهه های اخیر در شرایط ثابتی قرار داشته و اما در سال گذشته، فروش لوازم خانگی بزرگ از 3 به 4 درصد رشد داشته است.

 تنوع بیش تر محصولات، دسترسی راحت به لوازم خانگی هوشمند وفعالیت گسترده برندهای مشهور در این حوزه از جمله مواردی که منجر به تقویت بازار لوزام خانگی شده است.

بنا به پیش بینی تحلیل گران، فروش محصولات هوشمند از سال جاری تا سال 2022 با رشد 50 درصدی مواجه خواهد شد.

بنا به گزارش GfK، 80 درصد از خرده فروشی ها در سراسر جهان لوازم خانگی هوشمند می فروشند و این در حالی است که این میزان در سال 2012 در سطح صفر قرار داشته است.

کنترل لوازم خانگی و امکان ارتباط محصولات با یکدیگر به کمک گوشی همراه از نکات جالب این فناوری جدید بوده و در واقع توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

در حال حاضر، شرکت های تولید کننده لوازم خانگی هوشمند در تلاش برای ارتقا عملکردو قابلیت های محصولات خود هستند.

ناتالیا آندریوس کایا، مدیر GfK اظهار کرد،« با عرضه لوازم خانگی هوشمند و رشد تقاضا برای این سری محصولات، بازار لوازم خانگی در سال های اخیر با رشد چشم گیری مواجه شده است.»

وی افزود، «با توجه به استقبال قابل توجه مصرف کنندگان از لوازم خانگی هوشمند، همچنان بحث هایی در خصوص دوام و بهای این سری محصولات وجود دارد.»

آمریکایی ها از مشتریان پروپاقرص لوازم خانگی هوشمند هستند و بنا به گزارشات اخیر، سهم این محصولات در بازار آمریکا نزدیک به 41 درصد برآورد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟