دکوراسیون منزل

استفاده از کنج های خانه در طراحی دکوراسیون

هر کدوم از ما به چیزهای مختلفی علاقه مندیم و دوست داریم که در طول روز وقتی رو هم به علاقه مندی هامون اختصاص بدیم. کتاب بخونیم، فیلم ببینیم، دوخت و دوز و بافتنی یا نقاشی و خیلی از کارای دیگه رو هم میشه توی این لیست قرار داد. یه گوشه ی دنج و زیبا که بتونه آرامش بخش و جذاب باشه میتونه ما رو بیشتر به این کارها ترغیب کنه.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر کدوم از ما به چیزهای مختلفی علاقه مندیم و دوست داریم که در طول روز وقتی رو هم به علاقه مندی هامون اختصاص بدیم. کتاب بخونیم، فیلم ببینیم، دوخت و دوز و بافتنی یا نقاشی و خیلی از کارای دیگه رو هم میشه توی این لیست قرار داد. یه گوشه ی دنج و زیبا که بتونه آرامش بخش و جذاب باشه میتونه ما رو بیشتر به این کارها ترغیب کنه. شما میتونین یکی از کنج های خالی خونه رو انتخاب کنین و با قرار دادن لوازم شخصی و مورد علاقتون اونجا رو به مکانی دنج و راحت برای کارهاتون تبدیل کنین. با من باشین تا در ادامه بیشتر راجع به این موضوع توضیح بدم.

 

کنج پر از نور و زیبایی در خانه برای انجام کارهای هنری

اگه به کارهای هنری، گلدوزی و خیاطی علاقه مندین میتونین یه فضای کاری رو در گوشه ای از خونتون سازماندهی کنین. حتی اگه جای زیادی ندارین اصلا ناراحت نباشین چون تمام چیزی که شما لازم دارین یه میز و چندتا قفسه برای نگهداری از لوازم کارتونه.فراموش نکنید که گوشه ای از خونه رو انتخاب کنید که نور طبیعی کافی داشته باشه و بهتره که در کنار پنجره باشه. بالکن ها هم فضای مناسبی برای قرار دادن میز کار درخانه هستن.شما میتونین برای ایجاد فضای بیشتر برای انجام کار مورد نظرتون میزی رو انتخاب کنید که قفسه و کشوهای کافی برای نگهداری از لوازم و وسایلتون رو داشته باشه. از دیوار روبروی میز یا کنار میز کارتون هم میتونین برای قفسه بندی و آویز کردن وسیله ها استفاده کنین.

 

استفاده از کنج خانه برای شروع یه روز عالی و پرانرژی

یه صبحونه ی سالم و توی محیطی راحت میتونه یه تجربه ی عالی باشه برای شروع روزتون و در تمام طول روز انرژی اون همراهتونه. بهترین ایده اینه که از یه میز ناهار خوری نیمکتی برای کنج خونه استفاده کنین و فضایی کنار پنجره رو برای این کار انتخاب کنین.دیوارها رو تزیین کنین و از گل ها و گیاهان برای طراوت فضا استفاده کنین. این مکان علاوه بر فضایی برای غذاخوری و صرف صبحونه میتونه یه مکان عالی باشه برای مطالعه و دورهمی های دوستانه و خانوادگی.

 

یه کنج جادویی برای استراحت

فضایی برای مطالعه، تماشای تلویزیون، جمع شدن دور هم، انجام بافتنی شبای زمستون و استراحت، همه و همه رو میتونین با یه تغییر کوچیک و قرار دادن یه صندلی راحتی توی خونتون محیا کنین. این فضا میتونه کنار شومینه یا بخاری باشه یا جایی باشه که کلی گل و گلدون رو دور هم گذاشتین. میتونین از بالش ها و کوسن ها برای تزیین استفاده کنین یا فضایی آرامش بخش رو با شمع ها به وجود بیارین./دونفره/

 

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟