اخبار لوازم خانگی

فروش اقساطی بدون بهره تا پایان ماه مبارک رمضان

شرکت ناسا الکتریک از آغاز طرح فروش اقساط بدون بهره محصولات خود تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرفروش شرکت ناسا الکتریک با اشاره به اهداف این شرکت در خصوص حمایت از ازدواج جوانان گفت : یکی از بزرگترین اهداف متعالی شرکت ناسا الکتریک تسهیل در امر ازدواج جوانان است. موضوع مهمی که این روزها در کشورمان مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد.

پوریا ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران افزود : در ماه عطوفت و مهربانی هستیم و قصد داریم از مرحله شعار دادن در خصوص کمک به جوان ها عبور کنیم چرا که می دانیم وضعیت اقتصادی کشور و البته جوان های این آب و خاک مطلوب نبوده و نیازمند کمک بیشتری هستند.

وی افزود : شرکت ناسا الکتریک شرایط فروش اقساط بدون بهره را برای تمامی جوانان و همچنین تمامی خانواده های محترم این مرز و بوم فراهم کرده تا بتوانند از محصولات این شرکت به صورت اقساطی خرید نمایند. لازم به ذکر است که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و تمامی علاقه مندان می توانند به صورت اقساطی و بدون بهره از خرید کالای با کیفیت لذت ببرند.

وی در پایان گفت : پس از اتمام ماه مبارک رمضان نیز طرح فروش اقساطی با سود بسیار اندک ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت ناسا الکتریک به نشانی www.nasa-electric.com مراجعه نمایند.

 

نظر شما چیست؟