اخبار لوازم خانگی

پشتیبانی تلویزیون های اندرویدی سونی از دستیار صوتی گوگل در اروپا

شرکت تولید کننده تلویزیون سونی برخی از تلویزیون های اندرویدی خود را به دستیار صوتی گوگل مجهز کرد و امکان استفاده از این قابلیت در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، انگلیس، اسپانیا و هلند وجود دارد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده تلویزیون سونی برخی از تلویزیون های اندرویدی خود را به دستیار صوتی گوگل مجهز کرد و امکان استفاده از این قابلیت در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، انگلیس، اسپانیا و هلند وجود دارد.

تلویزیون های اندروید سونی پیش از این به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز بودند و لازم به ذکر است که تلویزیون های webOS ال جی پیش از نسخه های سونی از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کردند.

قابلیت پشتیانی از دستیار صوتی گوگل در تلویزیون های سونی از نوامبر سال 2017 برای مشتریان آمریکایی وجود دارد و از این پس مشتریان اروپایی نیز از این مزیت بهره می برند.

نسخه های 2018 این غول تکنولوژی ژاپنی (AF8, XF90, XF85, XF80, XF75) در ابتدا از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کنند.

تلویزیون های 2016 و 2017 سونی در آمریکا مجهز به دستیار صوتی گوگل هستند و در حالی که تنها مدل های 2018 سونی در اروپا از این قابلیت بهره می برند.

دستیار صوتی گوگل به کاربران کمک می‌کند تا تلویزیون را به صورت صوتی و با استفاده از میکروفونی که روی ریموت کنترل تلویزیون است خاموش و روشن کنند یا جستجو، تغییر شبکه‌ها و … را انجام دهند.

علاوه بر این، گوگل اعلام کرد که این دستیار صوتی 1500 ابزار خانه هوشمند را کنترل کرده و به 30 زبان زنده دنیا صحبت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟