اخبار لوازم خانگی

سرنوشت نامشخص سونی در خاورمیانه و آفریقا

بخش موبایل و گوشی‌های هوشمند شرکت ژاپنی سونی به تازگی اعلام کرده است که در حال بررسی تصمیم خاتمه دادن به فعالیت در کشورهای خاورمیانه و آفریقاست.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت gsmarena، چندی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد بخش موبایل شرکت سونی می‌خواهد فعالیت‌های خود را در کشورهای خاورمیانه و آفریقا خاتمه دهد اما به تازگی خبر دیگری از سوی مقامات این شرکت به گوش رسیده که به نظر می‌رسد تصمیم آن‌ها برای پایان فعالیت‌هایشان در کشورهای مذکور هنوز قطعی نشده است. این بدان معناست که هنوز معلوم نیست سونی موبایل در این مناطق باقی خواهد ماند یا خیر.

ایوان بلاس که به افشاگری درباره شرکت‌های تکنولوژی در فضای مجازی مشهور است، چندی پیش با انتشار پیامی در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: برای کاربران و علاقمندان گوشی هوشمند سونی در کشورهای ترکیه، خاورمیانه و آفریقا خبر ناخوشایندی دارم و آن اینکه احتمالا شرکت سونی قصد دارد تا ماه اکتبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به فعالیت‌های خود در مناطق مذکور پایان دهد.

اما حالا در واکنش به این اظهارات، یکی از نمایندگان سونی با انتشار پیامی در توییتر خود عنوان کرده است که شرکت سونی در حال بررسی میزان رشد در بازارهای موردنظر خود بوده و از طرفی دیگر نیز مناطق و بازارهایی را که سودآوری و بازدهی چندان مناسبی ندارند، به دقت تحت موشکافی خود قرار دهد.

 با اینکه این پیام چندان روشن و واضح نیست و نمی‌تواند درباره تصمیم سونی موبایل درباره پایان دادن فعالیت بخش موبایل آن در مناطق مذکور شفاف‌سازی کند، اما به نظر می‌رسد که سونی موبایل قصد دارد با نظارت و بررسی‌های دقیق خود، از انجام یک تصمیم عجولانه جلوگیری کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

نظر شما چیست؟