اخبار لوازم خانگی

بکو و معرفی یک کمپین جدید در سیدنی

شرکت تولید کننده لوازم خانگی بکو قصد دارد تا طی یک مراسم در سیدنی کمپین جدید" مثل یک حرفه ای غذا بخور" را معرفی کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی بکو قصد دارد تا طی یک مراسم در سیدنی کمپین جدید مثل  یک حرفه ای غذا بخور  را معرفی کند.

این مراسم با حضور بسیاری از شرکا خرده فروش و سهام داران این تولید کننده ترکیه ای برگزار می شود وقرار است به مدت دو سال در استرالیا و نیوزلند اجرا شود.

کمپین “مثل یک حرفه ای غذا بخور” در نظر دارد که در برخورد با اپیدمی جهانی چاقی کودکان، به کمک والدین و بچه ها، با نشان دادن اینکه قهرمانان کودکان چه مواد غذایی می خورند که بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند آنها را به خوردن غذاهای سالم و مواد مغذی ترغیب نمایند.

سازمان سلامت جهانی در آخرین گزارش خود اعلام کرد که تا سال 2025 بیش از 70 میلیون کودک به چاقی دچار می شوند.

محصولات بکو از جمله یخچال فریزر های آن از فناوری اکتیو فرش بلو لایت بهره برده که علاوه بر حفظ ویتامین C، تا 30 درصد ماندگاری میوه و سبزیجات را افزایش می دهند.

علاوه بر ویژگی مذکور،  یخچال فریزرهای این شرکت ترکیه ای مجهز به فن سرمایشی برای گردش یکنواخت هوای سرد است. یخچال فریزرهای بکو همچنین فیلتر ضد بو و باکتری دارد؛ عملکرد این فیلتر، باعث کاهش و یا حتی از بین بردن باکتری‌های درون یخچال و منجر به ماندگاری بیشتر موادغذایی و میوه‌ها و سبزیجات می‌شود؛ این امر به سلامت خانواده‌ها کمک می‌کند.

شایان ذکر است که این کمپین توسط بکو و باشگاه تیم فوتبال بارسلونا راه اندازی شده و بکو امیدوار است که ستارگان این تیم محبوب از جمله لیونل مسی الهام بخش کودکان و نوجوانان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟