اخبار لوازم خانگی

ممنوعیت واردات لوازم خانگی موجب افزایش قیمت کالای خارجی شد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: واردات لوازم خانگی به کشور ممنوع است. برای همین برخی ها سوء استفاده کرده اند و قیمت کالاهای خود را افزایش داده اند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجید خدابخش ظهر امروز شنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان در تبریز با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان در اولویت ما است، افزود: میزان رضایت‌مندی مردم از وضعیت بازار نشان می‌دهد که باید در جهت‌گیری و اولویت‌بندی این واحدها جهت بازرسی تجدید نظر شود.

وی سپس با تاکید بر اینکه افزایش قیمت باید با نظارت کمیسیون‌های تخصصی تعیین قیمت باشد، ادامه داد: مردم و تولیدکنندگان نباید متضرر شوند. همچنین ممنوعیت واردات کالاهای دارای مشابه داخلی فرصت مناسبی برای تولید و اشتغال از سوی بخش خصوصی است.

خدابخش با اشاره به اینکه باید وضعیت بازار را پیش‌ بینی کنیم، ادامه داد: ۱۷ هزار واحد صنفی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی مورد بازرسی قرار گرفته اند. باید با اتخاذ تدابیر لازم، مانع از گران شدن اقلام مصرفی مردم شویم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها باید به صورت هدفمند انجام شوند، گفت: واحدهایی که بیشتر با معیشت مردم در ارتباط هستند در اولویت بازرسی قرار گیرند تا اثرات آن برای مردم رضایت ‌بخش باشد.

خدابخش ابراز داشت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی موجب افزایش قیمت کالای خارجی شده و برخی تولیدکنندگان داخلی نیز به همین بهانه قیمت محصولات خود را افزایش داده‌اند که منطقی نیست./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟