اخبار لوازم خانگی

عرضه دستگاه تهویه مطبوع با مصرف پایین انرژی

شرکت ال جی از عرضه یک دستگاه تهویه مطبوع با هوش مصنوعی پیشرفته خبر داده که میزان مصرف انرژی آن به میزان قابل ملاحظه ای پایین است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این دستگاه از دو کمپرسور مبدل استفاده شده که توانمندی آن را افزایش می دهد. یکی دیگر از مزایای این دستگاه کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن است.

کم سروصدا بودن، امکان مدیریت و کنترل امکانات با استفاده از یک برنامه تلفن همراه و قابلیت سازگار شدن با نرم افزارهای دستیار صوتی هوشمند از جمله دیگر مزایا و امکانات این دستگاه است. میزان صدای این دستگاه تنها ۴۴ دسی بل است که به اندازه سروصدای کتابخانه های آرام است.

دستگاه یادشده به علت مصرف پایین انرژی جایزه اروپایی ستاره انرژی سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است. سیستم های تهویه مطبوع معمولا در زمان آغاز به کار به علت فشار زیادی که به موتورها و کمپرسورهای آنها وارد می شود، انرژی زیادی مصرف می کنند، اما در این محصول میزان مصرف انرژی بین ۲۴ تا ۴۰ درصد کمتر از نمونه ای مشابه است.

سیستم تهویه مطبوع ال جی به علت هوشمندی می تواند با دستیار صوتی الکسای آمازون یا گوگل اسیستنت سازگار شود و از طریق شبکه های وای – فای دستورات مختلف را دریافت کند. البته در صورت در دسترس نبودن شبکه های وای – فای می توان از کنترل از راه دور مجهز به نمایشگر ال سی دی استفاده کرد.

دستگاه یادشده در سه مدل عرضه شده که قیمت آنها بسته به میزان کاهش مصرف انرژی و قدرت کمپرسورها به ترتیب ۴۷۰، ۵۷۰ و ۶۵۰ دلار است.

نظر شما چیست؟