سایر خبرها

ویدئو پروژکتورهای جدید با وضوح تصویر بی سابقه عرضه می شود

شرکت اوپتما از عرضه سری جدید ویدئو پروژکتورهای لیزری خود خبر داده که پخش تصاویر ویدئویی را با کیفیت بسیار بالا و وضوح استثنایی ممکن می کنند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدل های مختلف این ویدئو پروژکتورها ZU۵۰۰T، ZH۵۰۰T، ZW۵۰۰T، ZX۵۰۰، ZU۵۰۰TST و ZX۵۰۰TST نام دارند و برای نصب و استفاده در محیط های حرفه ای و کاری طراحی شده اند.

در این پروژکتورها از فناوری موسوم به DuraCore Laser استفاده شده و موتور مورد استفاده در این محصول گواهی IP۵X را دریافت کرده است. عمر مفید این ویدئو پروژکتورها ۲۰ هزار ساعت است و پس از این مدت استفاده دستگاه های یادشده باید سرویس شده و مجددا مورد استفاده قرار بگیرند.

دو مدل ZU۵۰۰TST  و ZX۵۰۰TSTمدل های ارزان قیمت تر این ویدئو پروژکتور محسوب می شوند که میزان روشنایی و درخشندگی آنها به ۵۰۰۰ و ۵۵۰۰ لومن می رسد. نسبت بصری این ویدئو پروژکتورها در زمان انتقال تصاویر از لنز اصلی به ترتیب ۰.۷۹ به یک و ۰.۸۲ به یک است.

پورت های ورودی مختلف مانند HDMI و امکان سازگار کردن لنزها برای پخش تصاویر به صورت عمودی یا افقی از جمله مزایای ویدئو پروژکتورهای مذکور است. تصحیح خودکار تصاویر در چهارگوشه آن در صورت واضح نبودن از جمله مزایای ویدئو پروژکتورهای یادشده است. قیمت این محصولات هنوز اعلام نشده است.

نظر شما چیست؟