اخبار لوازم خانگی

پاناسونیک دئودورانت کفش تولید می کند!

بسیاری از افراد گاهی مشکل رطوبت، عرق و بوی پا را تجربه کرده اند، اما برای عده‌ای دیگر این پدیده به مشکلی دائمی و آزاردهنده تبدیل شده است .

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از افراد گاهی مشکل رطوبت، عرق و بوی پا را تجربه کرده اند، اما برای عده‌ای دیگر این پدیده به مشکلی دائمی و آزاردهنده تبدیل شده است .

میکروبها و باکتریها برای رشد به محیط گرم و مرطوب نیاز دارند. وقتی پا عرق می کند و ساعات طولانی با کفش پوشیده شده، طبیعتا شرایط کاملا مناسبی برای رشد این موجودات ذره بینی فراهم می شود.

در واقع سیستم بدین گونه است که باکتری های موجود در عرق، از پوست مرده زیر جوراب تغذیه کرده و در نتیجه بوی خاصی را متصاعد می سازند.

نخستین راهی که برای برطرف کردن بوی بد پا به نظر هر فرد می رسد، شست وشوی پاها با آب گرم و صابون است اما به تازگی پاناسونیک روشی انقلابی برای مقابله با بوی بد پا معرفی کرده است.

این غول تکنولوژی ژاپن دئودورانت کفش با عنوان MS-DS100 تولید کرده که در نوع خود منحصر به فرد است.

روش کار این محصول جالب به این گونه است که با قراردادن این دستگاه داخل کفش و به محض روشن کردن آن، ذرات یونی محتوی رادیکال های هیدروکسیل از شش خروجی آن تولید می شود.

بنا به اعلام پاناسونیک، کاربران می توانند قبل از خواب این دستگاه را داخل کفش قرار داده و صبح لذت استفاده از کفشی تمیز و عاری از هر نوع میکروب و بو را تجربه کنند.

دئودورانت کفش MS-DS100 پاناسونیک مجهز به یک باتری است و از 20 سپتامبر روانه بازار ژاپن می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟