اخبار لوازم خانگی

دستگیری محتکر ۴۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی در آمل

محتکر ۴۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی در یک کارگاه تولید لوازم خانگی در شهرستان آمل دستگیر شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران  گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم خانگی در شهرستان آمل شدند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی‌ های قضائی با همکاری نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از محل مورد نظر ۵۲۳ قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی را کشف کردند.

سرهنگ مفخمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های احتکار شده را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال عنوان کردند، گفت: محل احتکار کالا پلمپ و متهم به احتکار کالا نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌ های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟