اخبار لوازم خانگی

کسب جایگاه نخست رضایتمندی مشتریان توسط ال جی

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی الکترونیک در جهان برندی شناخته شده است که به سبب کیفیت بالای محصولات جوایز زیادی را به خود اختصاص داده و عنوان یکی از بهترین شرکت های بازار لوازم خانگی یدک می کشد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی الکترونیک در جهان برندی شناخته شده است که به سبب کیفیت بالای محصولات جوایز زیادی را به خود اختصاص داده و عنوان یکی از بهترین شرکت های بازار لوازم خانگی را یدک می کشد.

این غول تکنولوژی کره جنوبی اخیرا به سبب تولید محصولاتی با کیفیت و نیز ارائه خدماتی کامل جایگاه نخست را در آمار رضایت مشتری در میان برندهای لوازم خانگی از آن خود کرد.

براساس اطلاعات شاخص رضایت مشتری آمریکا، پس از انتخاب مشتریان اتفاقی، از آنها خواسته شده تجربیات خود را در زمینه لوازم خانگی جدیدشان ارزیابی کنند و طی نظر سنجی های انجام شده، رتبه اول به ال جی اختصاص داده شده است.

علاوه بر این، شرکت ال جی از سال 2006 موفق به کسب جوایز 29 J.D. Power شده و اکثر لوازم خانگی ال جی دارای گواهی ستاره انرژی هستند.

نایب رییس بخش بازاریابی ال جی در این خصوص عنوان کرد: محصولات ال جی چه در بخش شستشو و یا آشپزخانه، بهترین کیفیت را ارائه می دهد که با طراحی فوق العاده و فناوری پیشرفته ادغام شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟