اخبار لوازم خانگی

کشف ۲۷ انبار احتکار لوازم خانگی، امتناع از عرضه کالا و قاچاق در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کشف ۲۷ انبار احتکار، امتناع از عرضه کالا و قاچاق در استان طی طرح نظارتی مبارزه با احتکار خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهروز اسودی صبح شنبه در نشستی با موضوع مقابله با احتکار و نظارت بر بازار  در سمنان ضمن بیان اینکه منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها، طرح تشدید مبارزه با احتکار و اخفا، در سطح عرضه به‌صورت برگزاری گشت‌های مشترک اجراشده است، تأکید کرد: در سال جاری  ۲۷ انبار غیرمجاز لوازم‌خانگی، تأسیسات و مصالح ساختمانی، لوازم‌یدکی و کالاهای اساسی، که اقدام به احتکار و اختفاء کالاهای ضروری و موردنیاز مردم را کرده بودند، کشف شدند.

وی افزود: این انبارها کالاهایی باارزش ریالی ۱۴۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال را در خود جای‌داده بودند که پرونده‌هایشان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی استان سمنان خاطرنشان کرد: در راستای طرح تشدید فعالیت‌های نظارتی و کشف و ضبط کالای احتکار شده از سطح انبارهای غیرمجاز، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اجرای گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط اقدام به شناسایی متصدیان انبارهای غیرمجاز که با احتکار لوازم‌خانگی، مایحتاج عمومی و لوازم‌یدکی سعی در مختل نمودن بازار و سوءاستفاده از وضع موجود بودند، کرده است.

اسودی با اشاره به‌ضرورت مشارکت مردم در طرح‌های نظارتی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه بارگیری و تخلیه بار که به‌صورت مشکوک انجام می شود و یا تخلفاتی از قبیل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی، مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع رسانی کنند./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟