اخبار لوازم خانگی

قیمت و زمان عرضه تلویزیون QLED 8K سامسونگ اعلام شد

شرکت سامسونگ ازنخستین تلویزیون QLED 8K خود در ماه آگوست رونمایی کرد و هم اکنون نسخه 85 اینچی تلویزیون هوشمند Q900R با قیمت 15 هزار دلار در اختیار سفارش دهندگان قرار می گیرد.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ ازنخستین تلویزیون QLED 8K خود در ماه آگوست رونمایی کرد و هم اکنون نسخه 85 اینچی تلویزیون هوشمند Q900R  با قیمت 15 هزار دلار در اختیار سفارش دهندگان قرار می گیرد.

تاکنون اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه نسخه های 65، 72 و 82 اینچی منتشر نشده و اما مشتریان می توانند نسخه های 85 اینچی را از 28 اکتبر تحویل بگیرند.

این محصول سامسونگ با مجموعه ای از فناوری و نوآوری های جدید به بازار عرضه می شود که از جمله می توان رزولوشن 8K، قابلیت هوش مصنوعی، پشتیبانی از استاندارد HDR10+ و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیتی اشاره کرد.

ویژگی این تلویزیون هوشمند سامسونگ به این جا ختم نمی شود و این نسخه نیز همانند بسیاری محصولات این شرکت کره ای مجهز به حالت امبینت (Ambient Mode) است. در این حالت نه تنها امکان نمایش آثار هنری (همانند قاب عکس) وجود دارد، بلکه امکان نمایش اخبار یا شرایط آب و هوایی را نیز دارد.

خط تولید تلویزیون های 4K QLED سامسونگ با قیمتی بین 1,600 تا 5,300 دلار به فروش می رسد که در مقایسه با نسخه های 8K بسیار ارزان تر هستند و اما شرکت سامسونگ به منظور تسهیل خرید این سری محصولات از پرداخت 36 ماه و در هر ماه 415.70 دلار خبر داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟