اخبار لوازم خانگی

همکاری مشترک بکو و ولتاس لیمیتید برای تسخیر بازار هند

شرکت ولتاس لیمیتید هند طی یک همکاری مشترک با برند بکو، تولید کننده پیشگام لوازم خانگی در ترکیه و جهان از ایجاد یک برند جدید با عنوان ولتاس بکو خبر داده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ولتاس لیمیتید هند طی یک همکاری مشترک با برند بکو، تولید کننده پیشگام لوازم خانگی در ترکیه و جهان از ایجاد یک برند جدید با عنوان ولتاس بکو خبر داده است.

این شرکت تازه تاسیس قرار است، مجموعه متنوعی از محصولات خانگی جدید نظیر لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و مایکروفر را روانه بازار هند کند.

بکو یکی از برندهای گروه بزرگ آرچلیک است که عنوان پیشروترین برند تولید کننده لوازم خانگی اروپا را یدک می کشد و از شریکان اصلی باشگاه بارسلونا به شمار می رود.

شرکت بکو در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ بیشترین روند روبه رشد را در بازار اروپا ثبت کرده و به لطف همکاری مشترک با ولتاس، در تلاش برای تسخیر بازار لوازم خانگی هند است.

محصولات بکو به سبب کیفیت بالا و بهره بردن از تکنولوژی های روز دنیا همواره یکی از گزینه های اصلی مشتریان در بازارهای جهانی و البته ایران است.

یخچال فریزرهای این دو برند و یا به عبارت دیگر ولتاس بکو مجهز به فناوری  StoreFresh+ است که در نتیجه میوه و سبزیجات حتی پس از 30 روز نیز تازه می مانند و ویتامین های خود را از دست نمی دهند.

قابلیت های یخچال فریزرهای این برند ترک تنها به اینجا ختم نمی شود، فن سرماشی بکو هوای سرد بصورت کاملا مساوی در فضای یخچال به گردش در می آید که با این فن عملکرد سرمایشی یخچال بسیار بهتر می شود.

علاوه براین، لباسشویی های مشترک این دوبرند مجهز به قابلیت آکوافیوژن هستند که پودر کمی مصرف کرده و از هدر دادن پودر رخت شویی جلوگیری می کنند. با طراحی این قابلیت در هنگام شست و شو آب بسیار کمی لازم است و مصرف انرژی تا حد زیادی پایین می یابد.

بازار لوازم خانگی ایران نیز میزبان محصولات لوازم خانگی بکو بوده وشرکت بهستان تجارت ارس تنها نماینده رسمی این برند کشور ترکیه در ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟