اخبار لوازم خانگی

کنترل اسپیلت با فرمان صوتی ممکن شد

آنطور که مشخص است پای فرامین صوتی به اسپیلت ها هم باز شده و از این پس می توان کنترل آن را از طریق دستیار صوتی الکسا ممکن کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استفاده از فرمان صوتی برای کنترل اشیا بسیار هیجان انگیز است. در شرایطی که تکنولوژی روز به روز در حال رشد بوده، انسان ها دوست دارند که دراستفاده از آن بسیار آسوده و البته راحت باشند.

  شرکت Tatas از تولید اسپیلتی با نام  ولتاس خبر داده است که به کمک اپلیکیشنی به نام به Smart AC، می تواند پس از اعمال تنظیمات لازم بر روی آن، فرامین صوتی شمار را دریافت و مدیریت کند.

ولتاس که به دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون مجهز شده، به دلیل سازگاری با آن می تواند با انواع اسپلیت های تولیدی این شرکت نیز هماهنگی لازم را داشته باشد در نتیجه می توان از بلندگوهای هوشمند اکوی آمازون هم به منظور کنترل این اسپیلت ها بهره گرفت.

به کمک فرامین صوتی در این اسپیلت می توانید از روشن و خاموش کردن، تغییر دمای مد نظر، تغییر حالت بر اساس فصل،تنظیم زمان سنج و برخی دیگر از عملکردهای مهم اسپیلت لذت ببرید.

به عنوان مثال برای روشن کردن اسپیلت یادشده باید گفت: ” الکسا، اسپیلت را روشن کن” یا برای خاموش کردن آن گفت:” الکسا دما را بر روی ۲۳ درجه تنظیم کن”. ارتباط اسپیلت با بلندگوی الکسا یا اپلیکیشن هم از طریق وای – فای صورت می گیرد.

نظر شما چیست؟