سایر خبرها

خدمات ترجمه آنی به پیکسل بادز گوگل اضافه شد

گوگل همزمان با عرضه گوشی های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال، هدفون های بلوتوث خود به نام را هم عرضه کرد که از خدمات ترجمه آنی بهره مند بودند و حالا دامنه این خدمات توسعه یافته است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوگل خدمات ترجمه آنی را به تمامی هدفون های سازگار با خدمات دستیار گوگل یا گوگل اسیستنت و همین طور گوشی های اندرویدی افزوده تا درک سریع متون و فایل های صوتی به زبان های دیگر برای کاربران ممکن شود.

با ارائه این خدمات بر روی تمامی گوشی های اندرویدی، دیگر مشکلی برای درک سریع مطالب به زبان های دیگر وجود نداشت. تا پیش از این خدمات ترجمه آنی محدود به گوشی پیکسل ۳ یا هدفون های عرضه شده به همراه گوشی اسنشیال بود.

البته کاربران آیفون و آی پد که از سیستم عامل iOS بهره می گیرند، می توانند با بارگذاری نسخه ای سازگار از گوگل اسیستنت از هدفون های خود برای دسترسی به این خدمات که در آینده نزدیک برای آنها هم عرضه می شود، استفاده کنند.

البته ممکن است ارائه این خدمات بر روی برخی انواع هدفون های بلوتوث با تاخیر صورت بگیرد، چنانچه کاربران هدفون های Bose QC۳۵ Iisیا  Sony WH-H۹۰۰N می گویند هنوز به سرویس ترجمه آنی دسترسی ندارند.

نظر شما چیست؟