اخبار لوازم خانگی

درآمد سه ماهه سوم ال جی رکورد زد!

شرکت فناوری ال جی درآمد سه ماهه سوم سال 2018 را منتشر کرد. این غول تکنولوژی کره جنوبی 15.4 تریلیون ون درآمد ثبت کرد که در واقع بالاترین درآمد سه ماهه در تاریخ ال جی است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت فناوری ال جی درآمد سه ماهه سوم سال 2018 را منتشر کرد. این غول تکنولوژی کره جنوبی 15.4 تریلیون ون درآمد ثبت کرد که در واقع بالاترین درآمد سه ماهه در تاریخ ال جی است.

بنا به گزارش منتشرشده، سود عملیاتی این شرکت چشم بادامی ها برابر با 745.5 میلیارد ون است و فروش ال جی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد 1.3 درصدی را تجربه کرده است.

جزییات مربوط به فروش محصولات ال جی و هر بخش این شرکت تا اواخر ماه جاری منتشر خواهد شد.

شرکت ال جی در جریان نمایشگاه ایفا امسال با اخبار و محصولات جدید توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و رسانه ها را به خود جلب کرد.

معرفی یخچال فریزرهای درب بالا و پایین، ارائه گارانتی 20 ساله و یا کاهش مصرف انرژی آن ها بخشی از شگفتی های این شرکت پیشگام صنعت لوازم خانگی بود.

طبق گفته ی مدیر بخش لوازم خانگی ال جی، این شرکت با معرفی این سری یخچال فریزرهای جدید با برچسب انرژی A+++ تعریف نوینی از مصرف انرژی و استاندارد را ارائه می دهد.

بازار لوازم خانگی تا حد زیادی تحت تاثیر تنش های سیاسی و جنگ تجاری میان آمریکا و چین قرار دارد و علیرغم این مشکلات، برندهای تولید کننده لوازم خانگی کره جنوبی از عملکرد موفقی برخوردار هستند.

ال جی پیش از این، با کسب امتیاز 80 از شاخص رضایتمندی مشتریان آمریکا در جایگاه سوم محبوب ترین برند لوازم خانگی این صنعت قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟