اخبار لوازم خانگی

برای مردم متأسفم که برای گرفتن حق خود باید تن به طرح‌ پیش‌فروش لوازم‌خانگی بدهند

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان با بیان اینکه لوازم‌خانگی در بازار به وفور وجود دارد، گفت: طرح پیش‌فروش لوازم‌خانگی کمکی به بازار لوازم‌خانگی نمی‌کند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عبدالرضا خانجانی با تأکید بر اینکه لوازم‌خانگی چیزی نیست که پیش‌فروش شود، اظهار کرد: برای مردم متأسفم که برای گرفتن حق خود باید تن به چنین طرح‌هایی بدهند.

وی تصریح کرد: خرید کالا حق مردم است و چه لزومی دارد که مردم برای خرید کالایی پول پیش بدهند و چند ماه بعد دریافت کنند در حالیکه همان جنس در بازار وجود دارد.

خانجانی با تأکید بر اینکه در این اتحادیه هیچ نقش و تعهدی به مردم ندارد، ادامه داد: در این طرح مردم به کسانی که نمی‌شناسند و فقط به صرف نام یک برند پول می‌دهند و کالایی که از کیفیت آن اطلاع ندارند، خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت کالاهایی که پیش‌فروش می‌شود بالاتر از بازار است، تصریح کرد: هدف خرید از تولیدکننده این است که قیمت ارزان‌تر از بازار باشد اما در این طرح کالا به قیمت مصرف‌کننده عرضه می‌شود نه درب کارخانه.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان عنوان کرد: این طرح در بازار تأثیری دارد چرا که خیلی هم استقبالی از آن نشده است و فقط خواستند بدعتی برای مردم گذاشته شود.

وی با بیان اینکه تولیدات ایرانی کیفیت خوبی پیدا کرده است، گفت: از سال 90 به علت اینکه تولیدکنندگان تکنولوژی وارد کردند و با کشورهای پیشرفته ارتباط گرفتند کیفیت خوبی پیدا کردند.

خانجانی با اشاره به افزایش 60 تا 120 درصدی قیمت لوازم‌خانگی اظهار کرد: لوازم‌خانگی بسته به ارزبری بین 60 تا 120 درصد افزایش قیمت داشته‌اند اما هنوز به میزان واقعی افزایش نیافته است.

وی با بیان اینکه کالا به میزان کافی در بازار وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر رکودی بر بازار لوازم‌خانگی حاکم است که فروشندگان مشکل فروش کالا دارند.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان درباره نبود بازاری منسجم برای لوازم‌خانگی در همدان، تصریح کرد: سال‌هاست به دنبال ساخت برندینگ لوازم‌خانگی هستیم که این مجتمع تا یک‌ماه آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی یادآور شد: این مجتمع بزرگترین مرکز غرب کشور خواهد بود که 85 هزار مترمربع زیربنا دارد و مختص لوازم‌خانگی است و تا پایان 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

خانجانی با اشاره به اینکه در همدان 300 واحد لوازم‌خانگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: همچنین 400 واحد صنفی چینی، بلور و پلاستیک نیز در همدان فعالیت دارند./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟