اخبار لوازم خانگی

ساخت لپ تاپی با صفحه نمایشگر تاشونده توسط سامسونگ

پیش بینی می شود، سامسونگ از گوشی تاشونده خود در ماه آینده رونمایی کند و این در حالی است که این غول فناوری جهان ازعرضه لپ تاپ تاشونده خبر داده است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش بینی می شود، سامسونگ از گوشی تاشونده خود در ماه آینده رونمایی کند و این در حالی است که این غول فناوری جهان ازعرضه لپ تاپ تاشونده خبر داده است.

این شرکت کره ای طی همکاری با تولید کننده های صفحه نمایشگر، قرار است که لپ تاپی با صفحه نمایشگر تاشونده تولید کنند که در واقع تجربه جدید ونوینی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

تولید لپ تاپ هایی با صفحه نمایشگر تاشونده زمینه را برای گسترش ابزارهای دوکاره فراهم می کند.

لپ تاپ های قابل تبدیل موجود در بازار برای تغییر به تبلت ساخته شده اما لپ تاپ هایی با صفحه نمایشگر تاشونده، بیانگر نسل جدیدی از طراحی است.

شرکت سامسونگ تاکنون جزییات این برنامه خود و یا این که با کدام شرکت های همکاری می کند را منتشر نکرده اما نسخه های اچ پی اسپکتر فولیو و یا مایکروسافت سرفیس جیبی می تواند گزینه های ایده الی باشند.

لازم به ذکر است که سالانه حدود 3.2 میلیون کامپیوتر سامسونگ به فروش می رسد و این اقدام می تواند سرآغازی نو برای محصولات ای تی این سازنده کره ای باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟