سایر خبرها

جی‌میل به ۱.۵ میلیارد کاربر خود می‌بالد

سرویس پست الکترونیکی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که بالغ بر ۱.۵ میلیارد کاربر فعال از این پلت‌فرم بهره می‌برند و استفاده می‌کنند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرویس پست الکترونیکی جی‌میل که به شرکت گوگل تعلق دارد، به تازگی با  انتشار یک پیام در صفحه کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد که به صورت روزانه و فعالانه از این پلت‌فرم بهره می برند.

بر اساس آمارهایی که در وب سایت  phonearena ذکر شده است ، این رقم در مقایسه با تعداد کاربران فعال سرویس جی‌میل در ۳۴ ماه گذشته یعنی فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی، ۳۳ درصد رشد و افزایش داشته است. با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که با احتساب جمعیت ۸ میلیارد نفری بر روی کره زمین، تقریبا برای هر پنج نفر حداقل یک حساب کاربری فعال جی‌میل وجود دارد. البته لازم به ذکر است که برخی از کاربران بیش از یک حساب کابری و اکانت دارند.

گفته می‌شود ۷۵ درصد از کاربران جی‌میل از نسخه موبایلی آن استفاده می‌کنند و بر اساس تازه ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته، خیل عظیمی از آنها از خدمات و قابلیت‌های جدید این پست الکترونیکی فراگیر رضایت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟