اخبار لوازم خانگی

تلفن هوشمند وان پلاس 6T با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روانه بازار شد

وان پلاس یکی از کمپانی های چینی سازنده تلفن های هوشمند است که در به کارگیری فناوری های روز دنیا یکی از پیشگان این صنعت به شمار می رود.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وان پلاس یکی از کمپانی های چینی سازنده تلفن های هوشمند است که در به کارگیری فناوری های روز دنیا یکی از پیشگان این صنعت به شمار می رود.

اخیرا این کمپانی از تلفن هوشمند جدید خود با نام 6T پرده برداشته که از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش بهره می برد.

چیپ پردازنده این موبایل اسنپدراگون 845 بوده و رم پردازشی آن 6 گیگابایت و 8 گیگابایت بسته به مدل خریداری خواهد بود.

این تلفن هوشمند دو نوع 128گیگابایت و 256 گیگابایت در دسترس علاقه مندان قرار دارد و قیمت آن با توجه به رم و حافظه داخلی انتخابی از 499 دلار تا 579 دلار خواهد بود.

صفحه نمایش وان پلاس 6T از نوع آمولد بوده و سایز آن 6.4 اینچ است.کمپانی وان پلاس جک 3.5 میلیمتری صدا را از این تفلن خود حذف کرده و فقط پورت USB-C بر روی آن به چشم می خورد.

دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این دستگاه از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره مند است و در پشت این دستگاه نیز دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی قرار دارد.ظرفیت باتری 6T معادل 3700 میلی آمپر بوده که نسبت به نسخه قبلی حدود 400 میلی آمپر افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که اندروید 9 به صورت استاندارد بر روی این دستگاه نصب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟