اخبار لوازم خانگی

عملکرد موفق ماشین لباسشویی میله در آزمون بررسی لوازم خانگی

شرکت میله، یک برند تولید کننده لوازم خانگی آلمانی است که سهم کوچکی از بازار ایران را در اختیار دارد و به تازگی ماشین لباسشویی اسپید کر WKF 311 WPS این برند از سازمان حمایت مصرف کنندگان آلمان امتیاز خوبی را کسب کرده است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت میله، یک برند تولید کننده لوازم خانگی آلمانی است که سهم کوچکی از بازار ایران را در اختیار دارد و به تازگی ماشین لباسشویی اسپید کر WKF 311 WPS این برند از سازمان حمایت مصرف کنندگان آلمان امتیاز خوبی را کسب کرده است.

این محصول میله در دسته 8 کیلوگرم قرار می گیرد و با استفاده از تکنولوژی شستشوی قوی پاور واش ((POWER WASH، این دستگاه آب را به شیوه ای مخصوص وارد مخزن می کند که منجر به افزایش 10 درصدی کیفیت شستشو می گردد.

 در این روش منحصر به فرد، فقط یک ساعت برای اجرای یک شستشوی کامل با کمترین مصرف انرژی لازم است.

این آزمایش 15 مدل لباسشویی از 6 تا 9 کیلوگرم را مورد بررسی قرار می دهد که لباسشویی میله با دریافت امتیاز 1.6 عملکرد خوبی از خود نشان داد و ذکر این نکته ضروری است که نتایج آزمون در مجله “آزمایش” یا همان “تست” منتشر می شود.

علاوه براین، این مدل ماشین لباسشویی میله با رتبه مصرف انرژی +++A صرفه جویی در هزینه ها و مراقبت از محیط زیست را نیز به ارمغان می آورد.

ماشین لباسشویی های میله برای استفاده 20 سال یک خانواده آزمایش می شوند و به شما گارانتی مادام العمر درخصوص عدم امکان نشتی آب می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟