اخبار لوازم خانگی

فروش 4 مدل گوشی سامسونگ به نرخ مصوب دولتی

شرکت انفورماتیک گستر نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در ایران، در راستای تکریم مشتریان با همکاری فروشگاه اینترنتی بولدموبایل اقدام به عرضه گوشی های سامسونگ نموده است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت انفورماتیک گستر نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در ایران، در راستای تکریم مشتریان و اطمینان از رسیدن گوشی های موبایل به دست مصرف کنندگان نهایی با همکاری فروشگاه اینترنتی بولدموبایل اقدام به عرضه گوشی های سامسونگ نموده است.

در این طرح  هر مشتری می تواند با وارد کردن مشخصات کارت ملی خود و یک کارت بانکی عضو شتاب بنام شخص دارنده کارت ملی، تنها یک گوشی موبایل خریداری کند.

کارشناسان فروش پس از دریافت کارت ملی و مطابقت با مشخصات خریدار اقدام به صدور فاکتور می نمایند. شایان ذکر است عدم رعایت موارد فوق و واریز وجه به منزله نهایی شدن سفارش نبوده و در صورت احراز وجود مغایرت، سفارش لغو و وجه واریزی عودت خواهد شد.

از روز شنبه ۱۲  آبان در این سایت چهار مدل گوشی سامسونگ به نرخ مصوب دولتی به فروش می رسد که در ذیل مدل و قیمت گوشی های سامسونگ عنوان شده است:
 
مدلها و قیمت
A520 دو میلیون و هفتصد
J730 دو میلیون و هفتصد
J701 یک میلیون و ششصد
J250 یک میلیون و صد
 
هر خریدار با کارت ملی فقط یک گوشی دریافت می کند که این فروش توسط انفورماتیک گستر با گارانتی همراه سرویس (مایکروتل) صورت می گیرد و برای اطلاع از جزییات این طرح به https://boldmobile.ir مراجعه کنید.
 

نظر شما چیست؟