اخبار لوازم خانگی

ساخت توالت هایی هوشمند با قابلیت اسکن مدفوع!

شاید تصور استفاده از توالت های هوشمند کمی عجیب به نظر برسد اما مدیر عامل شرکت سازنده ی تراشه های میکرون تکنولوژی در کنفرانس تکونومی 2018عنوان کرد: زمان استفاده از توالت های هوشمند و اسکن مدفوع با بهره بردن از هوش مصنوعی فرا رسیده است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید تصور استفاده از توالت های هوشمند کمی عجیب به نظر برسد اما مدیر عامل شرکت سازنده ی تراشه های میکرون تکنولوژی در کنفرانس تکونومی 2018عنوان کرد: زمان استفاده از توالت های هوشمند و اسکن مدفوع با بهره بردن از هوش مصنوعی فرا رسیده است.

این توالت های هوشمند با اسکن مدفوع می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها کمک کننده باشد و به لطف این فناوری دیگر مجبور نخواهید بود به پزشک و یا آزمایشگاه مراجعه کنید.

وی در ادامه افزود، تصور کنید که توالت های هوشمند آینده از قابلیت آنالیز مدفوع برخوردار هستند و درنتیجه دیگر نیاز نیست که هر شش ماه یک بار برای انجام آزمایش های مختلف به پزشک مراجعه کنید.

ساخت چنین توالت هایی انقلابی بزرگ در پزشکی است که بسیاری از بیماری ها را می توان به وسیله هوش مصنوعی در مراحل ابتدایی تشخیص داد.

میکرون تکنولوژی یک شرکت سازنده نیمه‌رسانای آمریکایی است که در زمینه تولید گیرنده تصویر، چیپ‌های گرافیک سه‌بعدی رایانه‌ای و انواع حافظه رایانه، حافظه فلش، درایو حالت جامد و حافظه دسترسی تصادفی پویا فعالیت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟