اخبار لوازم خانگی

اضافه شدن بخش توسعه دستگاه‌های تمام هوشمند و روباتیک به ال جی

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده است که قصد دارد بخش جدیدی را تحت عنوان بخش توسعه دستگاه‌های تمام هوشمند و روباتیک به این شرکت اضافه خواهد کرد.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال از صنعت روباتیک و فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی به دنبال توسعه ابزارهای کاملا هوشمندی هستند که قادر است به تنهایی بدون نیاز به وجود کنترل‌های خارجی و افراد هدایت کننده به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

حالا به‌تازگی منابع آگاه به نقل از مدیر ارشد اجرایی شرکت ال‌جی خاطرنشان کرده‌اند که این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد قسمت جدیدی را تحت‌عنوان کسب و کار مربوط به خودروهای خودران، دستگاه‌های تمام هوشمند و روباتیک به این شرکت اضافه کند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، ال‌جی همچنین اعلام کرده است که تصمیم گرفته است در آمریکای شمالی (کانادا و ایالات متحده) مرکز تحقیق و توسعه (R&D) جدیدی را ایجاد کند که نیازمند سرمایه‌گذاری و تحقیقات گسترده‌ای از سوی این شرکت خواهد بود.

این در حالی است که یکی از بزرگترین رقبای ال‌جی یعنی سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد از جدیدترین تکنولوژی‌های مربوط به هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی خود در تصویربرداری‌های پزشکی و درمانی بهره بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟