سایر خبرها

روند نزولی قیمت ارز ادامه خواهد داشت

رئیس بانک مرکزی گفت: صادر کنندگانی که معافیت گرفته‌اند در حال عرضه ارز خود به بازار هستند. وی همچنین از ادامه روند کاهشی قیمت ارز خبر داد.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عبدالناصر همتی در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه) هیات دولت اظهار کرد: عرضه ارز صادر کنندگان در بازار تاثیر می‌گذارد. من به هم وطنان توصیه کرده‌ام که به عنوان دارایی در ارز سرمایه گذاری نکنند. کسانی که سفته بازی می‌کنند ممکن است در این عرصه ضرر کنند، ولی مردم وارد این بخش نشوند.

وی ادامه داد: تا هر جا فعالان بازار اراده کنند، کاهش قیمت ارز ادامه می‌یابد. امیدواریم با تعادل عرضه و تقاضا، ارز به سمت تعادل حرکت کند. کشور باید وارد رونق شود و با روند فعلی نرخ تورم و ارز، امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح قانون مسکن در قالب بودجه 1398 انجام خواهد شد، گفت: وام مسکن یکی از مسائل مهم برای دولت است، زیرا باید در بخش مسکن توسعه جدی داشته باشیم و باید پیش‌بینی خوبی در این زمینه کرد. در حال مطالعه برای تامین منابع مالی برای بخش مسکن هستیم و ابعاد این مساله را در آینده بیشتر مشخص می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟