اخبار لوازم خانگی

باید قیمت لوازم خانگی با کاهش قیمت دلار پایین بیاید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت‌ها با افزایش قیمت دلار بالا رفته و باید با پایین آمدن قیمت دلار آن هم کاهش یابد، تصریح کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان باید در این زمینه وارد عمل شده و اجازه ندهد حق مردم و مصرف کنندگان ضایع شود.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد عزیزی امروز در مورد وضعیت گرانی در بخش لوازم خانگی و افزایش چند برابری لوازم خانگی در کشور و با اشاره به اینکه پایین آمدن قیمت ارز در کشور اتفاق خوبی است که در حال جریان است، اظهار کرد: این امر موجب خوشحالی مردم شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی افزود: باید و قطعا قیمت لوازم خانگی با کاهش قیمت دلار پایین بیاید ولی تاکنون این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه قیمت‌ها با افزایش قیمت دلار بالا رفته و باید با پایین آمدن قیمت دلار آن هم کاهش یابد، تصریح کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان باید در این زمینه وارد عمل شده و اجازه ندهد حق مردم و مصرف کنندگان ضایع شود.

عزیزی با بیان اینکه جلسه‌ای در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد بررسی وضعیت قیمت‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: تلاش داریم با حضور وزیر صمت و ارگان‌هایی که در این زمینه دخیل هستند جلسه‌ای را برگزار کنیم تا راهکارهای وضعیت قیمت‌ها بررسی و تعادلی برای قیمت‌ها ایجاد شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بحث نظارت بر قیمت‌ها بیش از پیش تقویت و در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: تلاش مجلس و دولت نظارت کامل بر بازار است تا خدای ناکرده مردم دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه در مورد بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی با توجه به اینکه اکثریت مردم استان زنجان و شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تصریح کرد: با موافقت رئیس جمهور قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در راستای حمایت از کشاورزان بالاتر رفت که امیدواریم این حمایت‌ها از کشاورزان و در راستای رونق به بخش کشاورزی کشور افزایش یابد.

عزیزی با بیان اینکه محصولات کشاورزی باید با قیمت درست و واقعی خریداری شود، افزود: باید حمایت از کشاورزان از اولویت‌های مسؤولان باشد./فارس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟